Wanneer is iets een modular?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nope... serge kun je alleen per paneel bestellen. Dat is een nadeel van serge. De layout van een modulaire synth is echt iets heel belangrijks wat je vaak niet weet op het moment van bestellen.

Ik weet dat serge alleen per paneel verkoopt maar je moet de modules zelf samenstellen dus bestaat het paneel nog steeds uit losse modules....toch:confused:

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik weet dat serge alleen per paneel verkoopt maar je moet de modules zelf samenstellen dus bestaat het paneel nog steeds uit losse modules....toch:confused:
Als je een paneel samengesteld hebt kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.

Als je begint met 2 vcos en je koopt er eentje bij, dan zit ie in een nieuw paneel en kun je die niet ernaast plakken.

Origineel geplaatst door Mostatic
Simpel niet, maar meer WAAR zit je met je hoofd? 8o)

Modulars zijn synths welke uit modules zijn opgebouwd welke je onder elkaar kan combineren en verbinden.

MOTM is master. Daarom heten ze ook niets voor niets Masters Of The Modulars.
VA kan ook modular zijn, probeer maar de Arturia modular, of een clavia micro modular.

Einde discussie.
Sorry voor het nogmaals off-topic, maar: wat bedoel je? Staan er no foto's achter die link of niet? Volgens mij niet?

Een...uh.. ... modulair...is .. eh.. ja...inderdaad...:bekdicht:

Origineel geplaatst door Cheimoon
Sorry voor het nogmaals off-topic, maar: wat bedoel je? Staan er no foto's achter die link of niet? Volgens mij niet?

Je zegt dat deze geshopped zijn -> http://rollerator.freewebspace.com/photo.html

Dat is dus niet zo, en al helemaal niet gerenderd met 3d studio max e.d.
Die gast heeft gewoon veel synths, lekker toch.

Dus wie bedoelt nu wat :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back