Voorbeeldje

Gear used.

- tr-606 voor de hihats en nodige triggers.
- simmmons sds3 voor de kick en clap/snare.
- serge voor de percusie blik sound.
- farfisa soundmaker door de serge voor de strings met phaser patch.
- juno60 voor de bass/acid sound.

:D Sommige mensen moeten werken overdag en kunnen 's avonds pas luisteren...

Vind 't wel lekker klinken (alleen jammer idd dat 't nogal overstuurd is opgenomen..) :)

:biertje: Ga dus gerust door met plaatsen!

idd jammer van de distortion die er zo dik op ligt, wat eronder zit klinkt namelijk best lekker :)

Ja ik had afgelopen nacht nog geen fatsoenlijk proggie op mijn apple om op te nemen.
Vanmiddag even wat geinstaleerd waar ik het beter mee kan regelen.
Thx voor het commentaar.

qua track vind ik het ook niet zo spannend, ik hou wel van analoog geweld, maar qua arrangement mag er ook wel iets interessants zijn van mij.

Sterker nog, ik vind sound ondergeschikt aan muziek, ben wel heel benieuwd wat je nou er nou echt mee zou kunnen met al dat spul wat jij hebt staan. Qua muziek bedoel ik dan he..

:okdan:

Ik heb gisteren nog ff geluister en het is idd wat te hard.
Ik heb nog een betere versie maar dan ben ik ook weer niet tevreden over :)
Maar mischien van het weekend een betere opname.
Afgelopen nacht ging het ook weer fucked (kick veel te hard)
Op de 1 of andere manier heb ik nog steeds niks fatsoenlijk op osx om op te nemen.
Lijkt wel of ik de gain niet fatsoenlijk zie en ook niet kan bedienen.

Kortom: fucked up!

Origineel geplaatst door demian
qua track vind ik het ook niet zo spannend, ik hou wel van analoog geweld, maar qua arrangement mag er ook wel iets interessants zijn van mij.

Sterker nog, ik vind sound ondergeschikt aan muziek, ben wel heel benieuwd wat je nou er nou echt mee zou kunnen met al dat spul wat jij hebt staan. Qua muziek bedoel ik dan he..

:okdan:

Dat getrommel vind ik ook niets ...... maar ja...dat basslinetje is wel vet... het zal wel het westerse harmonisch blablabla wat lekker in het oor ligt waar ik me toch aan wil houden ofzoiets....

Blijft toch allemaal smaak.

Origineel geplaatst door smackos
Ja je bent immers een trance-jock!

:D

Zoiets ja....

maar die analoge electro basslines en snare's vinnik stiekum ook steeds interessanter worden maar ik verloochen mijn afkomst niet... :D

Ik ben benieuwd naar een langer stukje :okdan:

Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer! Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!Meeer! meeer!..

Van dit.

Back