Tis weer zover
Ik zoek een goed stukje mannelijk stemgeluid
in het middengebied (tenor?), die een goede Engelse of Amerikaanse
uitspraak heeft. Het is voor een dance productie (clubhouse), NIET FUNKY, maar wel lekker melodieus. Het moet
wel iemand zijn die zijn zang met gevoel over kan brengen, anders past het niet in deze productie.
Het gaat om 2 coupletten van 4 regels en een refrein van 4 regels en de opnamen kunnen op zeer korte termijn
plaatsvinden in Eemnes...
Weet iemand een adresje waar ik een goede zanger kan vinden? Of voelt iemand zich geroepen om hier eens aan mee te werken?
(kleine) vergoeding mogelijk, moet dan alleen wel even iets van een/je stem horen om enigzins te kunnen beoordelen
of het geschikt is voor dit project.
HELP ME!!!
Mail me hier, of bel me op 06-24882915
Alvast bedankt voor de aandacht!
groeten!

Ik zoek een goed stukje mannelijk stemgeluid
in het middengebied (tenor?), die een goede Engelse of Amerikaanseuitspraak heeft. Het is voor een dance productie (clubhouse), NIET FUNKY, maar wel lekker melodieus. Het moet
wel iemand zijn die zijn zang met gevoel over kan brengen, anders past het niet in deze productie.
Het gaat om 2 coupletten van 4 regels en een refrein van 4 regels en de opnamen kunnen op zeer korte termijn
plaatsvinden in Eemnes...
Weet iemand een adresje waar ik een goede zanger kan vinden? Of voelt iemand zich geroepen om hier eens aan mee te werken?
(kleine) vergoeding mogelijk, moet dan alleen wel even iets van een/je stem horen om enigzins te kunnen beoordelen
of het geschikt is voor dit project.
HELP ME!!!
Mail me hier, of bel me op 06-24882915
Alvast bedankt voor de aandacht!
groeten!