[MachineDrum Techno Track]

Resonance

Turn up the reso!
Zoals de topic al doet vermoeden ... hier een snippet gemaakt op alleen de machinedrum .... zonder enige andere effecten etc.

de bedoeling is dat er nog wel een hoop effecten bij komen en opvulling en evt. een basslijn ...
en waar de track nu eindigd ga ik m nog verder uitbouwen ....
maar t leek me wel leuk om m alvast te posten nu de track nog 100% machinedrum was ....

Laatst gewijzigd:
Om hem echt stoer te laten klinken zou ik dat geluidje tussen de kickweggooien....vind zulke beats cheapass (no disrespect hehe)
Zet er bijvoorbeeld een rollende tom/bongo/congo/whatever tussen de kick ... dat geeft het pas een echt techno feel.

die beat ga ik waarschijnlijk vervangen door een 909 kick ....... zodat ik op de andere geluiden een flanger kan toepassen zonder dat de beat mee gaat .... dus dat komt wel goed :biertje:

bedankt voor t luisteren :)

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik denk dat de link weggehaald is want gisteren heb ik hem nog geluisterd...
Ik vond het een beetje teveel vanhet goede... doe mij maar iets minimaler..

en dat voor iemand die in een bunker woont en schopt als een 909? ;)

Origineel geplaatst door Martino
en waar staat die track precies, ik vind hier nergens een link?

Goede vraag ja waar is je track ReSoNaNcE.

Zo word het moeilijk tips geven he.

ik had de link weg gehaald omdat ik er niet tevreden mee was ..... ik wou een nieuwe versie posten maar ik heb m nog verder verpest ..... heb ook nog steeds geen fill patterns gemaakt ....

doe geen moeite met comments over opbouw of andere kritiek ... aangezien ik dit trackie alweer afgeschreven heb :)

zie t maar als een cheap audio demo :)

http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=0I8YTDPKZ45J13QM5M0N3B33UT

Back