DX200 editor plugin bugged

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Heb sinds een tijdje een probleem met XG-works. De DX200 plugin crasht. De XG works en de plugin opnieuw binnengehaald en geinstaleerd.

Ook nu loopt de boel weer vast zodra ik de editor open. Iemand dit meegemaakt? En opgelost? En hoe dan?

Attachments

• error2.jpg
    error2.jpg
    15,3 KB · Bekeken: 123
Weet alleen dat een vriend van me uiteindelijk een andere editor heeft gevonden omdat hij de meegeleverde DX200 editor ook niet aan de praat kreeg.

En er is niks veranderd op je pc? Nieuwe driver, windows update, extra programma?
Heb je de system restore funktie toevallig nog aanstaan, dan kan je terug naar bijv een dag geleden of hoe lang dan ook. (ik heb het overigens uitstaan, want dat bevorderd de systeemprestaties weer).

Origineel geplaatst door sander
En er is niks veranderd op je pc? Nieuwe driver, windows update, extra programma?
Heb je de system restore funktie toevallig nog aanstaan, dan kan je terug naar bijv een dag geleden of hoe lang dan ook. (ik heb het overigens uitstaan, want dat bevorderd de systeemprestaties weer).

Nope, m'n device drivers zijn al zeker een jaar niet geupdate (ik werk met een systeem uit 2001, en daar komt ook niet zoveel nieuws meer voor uit), m'n windows versie heb ik gefixeerd (wil niet meer het probleem krijgen dat nu een niet te verwijderen update m'n aplicatie niet meer werkt (zoals destijds met direct x en Logic). Heb geen systeem restore aanstaan.

Vind het gewoon erg wazig, beide programma's zijn vers binnen te halen vanaf de Yamaha site en werken gelijk niet :stupid :stupid Terwijl ik gewoon een basis windows systeem heb zonder toeters en bellen (wel synths 8~ )

Windows 98 compatibility mode aanzetten?

Back