Havelock
I Love Synthesizer Sound!
Na wat winkelen zag ik een boordje staan "laat hier gratis je oren testen".
Na aanleidig van dat bordje heb ik me oren laten testen.
na ik kreeg van die man een soort gelijk aardig piloten koptelefoon op.
En hij zij als je een piepje hoort moet je op een knopje drukken zo gedaan wat hij zij.
en na die test kreeg ik een uitdraai op A4 papier en zij hij dat me linker oor beschadigt is en ik bijna aan gehoor apparaat moest hebben terwijl ik zelf het nooit gemerkt heb.
En ook altijd rekening mee gehouden heb met me oren.
Enige verklaring zou kunnen is dat ik veel bel met links maar dat moet toch geen kwaad kunnen lijk mij niet ?
Ik hoop dat ik goede resultaten krijg te horen van de kno arts.
Want ik als 24 jarige jongen moet dit niet kunnen dat linker oor duidelijk zwakker is dan me rechter oor.
Of wil die man mijn proberen te verkopen aan gehoor apparaat ?
En wie heeft er zoort gelijk aardige dingen mee gemaakt, en die toch nog wat met de muziek doet.
Want ik ben erg bang dat ik hier bij mijn hobby komt stil te liggen.
GR. Sebastian
Na aanleidig van dat bordje heb ik me oren laten testen.
na ik kreeg van die man een soort gelijk aardig piloten koptelefoon op.
En hij zij als je een piepje hoort moet je op een knopje drukken zo gedaan wat hij zij.
en na die test kreeg ik een uitdraai op A4 papier en zij hij dat me linker oor beschadigt is en ik bijna aan gehoor apparaat moest hebben terwijl ik zelf het nooit gemerkt heb.
En ook altijd rekening mee gehouden heb met me oren.
Enige verklaring zou kunnen is dat ik veel bel met links maar dat moet toch geen kwaad kunnen lijk mij niet ?
Ik hoop dat ik goede resultaten krijg te horen van de kno arts.
Want ik als 24 jarige jongen moet dit niet kunnen dat linker oor duidelijk zwakker is dan me rechter oor.
Of wil die man mijn proberen te verkopen aan gehoor apparaat ?
En wie heeft er zoort gelijk aardige dingen mee gemaakt, en die toch nog wat met de muziek doet.
Want ik ben erg bang dat ik hier bij mijn hobby komt stil te liggen.
GR. Sebastian
. Ik snap ook niet hoe mensen het zonder oordoppen uithouden.