Oberheim Expander @ Marktplaats

Origineel geplaatst door mono-poly
Klinkt behoorlijk digi vind ik.

Vind jij... En dat mag in Nederland. Ik zal je vlag niet verbranden. Jij hebt recht op jouw mening.

Jezus, nu ook al synthesizer-extremisme. Zelfs dit forum wordt er niet gezelliger op... Wantoestanden hier in Nederland! Wantoestanden! Waar is de Geert Wilders die opkomt voor de gematigde vredelievende synthesizer liefhebber?

Hmm, ik dacht ze ook regelmatig voor 1500 langs te zien komen.

Meneer Mono-poly, wordt het niet is tijd dat je wat meer muziek gaat maken in plaats van je modulaire systemen te propageren en alles wat dat niet is af te kraken. Het geluid van een Serge systeem is nou ook niet bepaald dik en warm analoog. Oftewel er zijn heel wat prachtige synthesizers die een bepaald type klank hebben, maar om een Xpander nou digitaal te noemen?

De Xpander heeft digitale LFO's en ENV's maar de klankopwekking en het filter zijn analoog...die produceren toch de klank???...
Ik vind het jammer dat er Hate You naast de naam van Mono Poly staat...is erg negatief wat mij betreft..

haha mono/poly wordt gedissed :D

Maar mikeandrews succes met de verkoop. Het is wel een koopje zeg. Zal wel binnen een dag verkocht zijn. 8o)

Origineel geplaatst door Bigbang
Meneer Mono-poly, wordt het niet is tijd dat je wat meer muziek gaat maken in plaats van je modulaire systemen te propageren en alles wat dat niet is af te kraken. Het geluid van een Serge systeem is nou ook niet bepaald dik en warm analoog. Oftewel er zijn heel wat prachtige synthesizers die een bepaald type klank hebben, maar om een Xpander nou digitaal te noemen?

- Vanaf hoeveel tracks mag ik mijn mening geven over iets?
- Ik zeg niet dat je beter een modulair systeem moet kopen toch?
- Serge niet analoog? hmmm het is geen Moog maar jezus wat een harmonisch spectrum heeft de Serge!
- Of heb je zelf andere ervaringen met de Serge panelen?
- De Xpander klinkt behoorlijk digitaal VIND IK en dat komt waarschijnlijk door het type cem ic's (all in one)

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
De Xpander heeft digitale LFO's en ENV's maar de klankopwekking en het filter zijn analoog...die produceren toch de klank???...
Ik vind het jammer dat er Hate You naast de naam van Mono Poly staat...is erg negatief wat mij betreft..

Joh ik zit vol met haat man.
Dat weet iedereen toch!

Origineel geplaatst door mono-poly
Joh ik zit vol met haat man.
Dat weet iedereen toch!

Jammer....maar dan hoef je dat niet op andere te projecteren

mono-poly haalt zijn inspiratie uit haat.. .das allom bekend.. het zijn dan ook meestal marsen die ie schrijft :)

Origineel geplaatst door Terracide
mono-poly haalt zijn inspiratie uit haat.. .das allom bekend.. het zijn dan ook meestal marsen die ie schrijft :)

hahahaha.........ein zwei ein zwei

Nu heb ik het gedaan hoor.....:duivels:

Maar mikeandrews succes met de verkoop.

Huh? Is mijn synth niet hoor :) Ik dacht ik doe de synthfreaks hier een plezier door even melding te maken dat er iets mooi te koop is op Marktplaats. Als ik de reacties zo bekijk denk ik dat dat ook de laatste keer is dat ik dat doe. Wat een gezeur zeg: digitaal, te duur, pffff.... Gewoon een prachtbak en over een prijs valt lijkt mij altijd te praten, ik zie het probleem niet hoor.

Jammer dat alle synths geen echt analoog geheugen meer hebben zoals op de Yamaha CS60. Stel je eens voor, 256 analoge geheugens op een Virus of zo, allemaal onder kleine klepjes waar een mini-virus interfaceje onder zit. Mag je een behoorlijk 19" rack voor kopen denk ik. Maar dat komt het echt analoge karakter wel ten goede natuurlijk :stupid

Back