Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Klinkt behoorlijk digi vind ik.
Klinkt behoorlijk digi vind ik.
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Nou nou....niet overdrijven
Origineel geplaatst door mc_kwok
Hmm, ik dacht ze ook regelmatig voor 1500 langs te zien komen.
Sja belgen...... brabanders zijn bijna net zo erg![]()

Origineel geplaatst door Bigbang
Meneer Mono-poly, wordt het niet is tijd dat je wat meer muziek gaat maken in plaats van je modulaire systemen te propageren en alles wat dat niet is af te kraken. Het geluid van een Serge systeem is nou ook niet bepaald dik en warm analoog. Oftewel er zijn heel wat prachtige synthesizers die een bepaald type klank hebben, maar om een Xpander nou digitaal te noemen?
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
De Xpander heeft digitale LFO's en ENV's maar de klankopwekking en het filter zijn analoog...die produceren toch de klank???...
Ik vind het jammer dat er Hate You naast de naam van Mono Poly staat...is erg negatief wat mij betreft..
Joh ik zit vol met haat man.
Dat weet iedereen toch!
Origineel geplaatst door Terracide
mono-poly haalt zijn inspiratie uit haat.. .das allom bekend.. het zijn dan ook meestal marsen die ie schrijft![]()

Maar mikeandrews succes met de verkoop.
Ik dacht ik doe de synthfreaks hier een plezier door even melding te maken dat er iets mooi te koop is op Marktplaats. Als ik de reacties zo bekijk denk ik dat dat ook de laatste keer is dat ik dat doe. Wat een gezeur zeg: digitaal, te duur, pffff.... Gewoon een prachtbak en over een prijs valt lijkt mij altijd te praten, ik zie het probleem niet hoor.