Oberheim Expander @ Marktplaats

Iedereen wordt in de gaten gehouden. :maffia:' Daar is het een forum voor.

Sonate geeft hier precies weer wat ik van de Xpander vind.

It can sound digital if you want. But it is also very lush and analog which makes the Xpander
a real classic of good design.
De Xpander gaat zeer ver in zijn mogelijkheden om de geluiden te editen. Sounddiver is een geweldige hulp om deze mogelijkheden te ontdekken/gebruiken.

En de Oberheim SEM is natuurlijk ook een prachtige synthesizer met zijn discrete elektronica ;)

Origineel geplaatst door Bigbang
Ik tel drie zinnen:

Dit komt nogal sarcastisch over. En dit is maar één van de vele threads.

gaan we weer

iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen

sar·cas·tisch (bn.)
1 van de aard van, vol bittere spot

mono was ironisch wat heeeel wat anders is dat sarcastisch !

interpretatie ? jullie weten overduidelijk het verschil niet tussen de 3 .. maakt niet uit hoor .. 99% van de mensen kent het verschil niet ...

tis alleen jammer ... want zo slaat je verhaal kant nog wal en is het overduidelijk dat je zelf niet begrijpt wat je nu eigenlijk wil zeggen
maar ook dat maakt niet uit want 99% van de mensen hebben dat ook ..

zo en nu mogen jullie bepalen of dit ironisch, sarcastisch or cynisch is .. :biertje:

Origineel geplaatst door bobaphat
lekker sfeertje jongetjes:okdan: :biertje:

plaatst nou maar eerst een track van je .. dan praten we verder :P

( serieus gast .. je moet echt weer eens iets laten horen .. )

Meneer MadR; omdat de Nederlandse taal blijkbaar geen geheimen meer voor je heeft........

zeg blijf eens van monopoly af .. er lopen hier genoeg niet zo slimmerikken rond die bij het minste tegenslag al weten dat het aan product X ligt terwijl dat niet zo is .. uad topic van razz bijv ? .. maar omdat ze veel platen hebben uitgebracht wordt hun haterig gedrag getoleerd ..

........er lopen hier genoeg niet zo slimmerikken ------> er lopen hier genoeg mensen rond die niet zo slim zijn
........het minste tegenslag ------> de minste tegenslag
........haterig gedrag ------> hatelijk gedrag

tis alleen jammer ... want zo slaat je verhaal kant nog wal en is het overduidelijk dat je zelf niet begrijpt wat je nu eigenlijk wil zeggen
maar ook dat maakt niet uit want 99% van de mensen hebben dat ook ..

........want zo slaat je verhaal kant nog wal ------> want zo raakt je verhaal kant nog wal

Dat mijn interpretatie [letterlijk: (persoonlijke) vertolking of weergave] misschien niet juist was, wil nog niet zeggen dat ik deze niet mag hebben over datgene wat anderen schrijven.

Mono, denk dat eerder het punt is dat je elke synth die niet jouw ding is enorm loopt te dissen. Maar als het iets is wat wel je ding is je er niet over uit gepraat lijkt.

Er is een verschil tussen een klassieker als de xpander een digitale bak te noemen of niet jouw ding. Als anderen hier heel veel plezier aan beleven is toch geen reden om dat ze te misgunnen?

IK heb geen een keer genoemd dat iemand een expander moet kopen.
Ik heb alleen aangegeven dat IK het niet MIJN ding vind.
Fuck wat haat ik jullie zeg Haat Haat Haat.

Laat Dennis lekker lullen...............hij heeft vaak commenaar op synths, maar heeft ze ook wel bijna allemaal gehad.

Dat ie een kritische zeur is weet ie zelf ook wel............

Hebben jullie wel eens van een korreltje zout gehoord?

Stelletje moraalridders.....

Ik vind de expander ook niet echt lekker klinken, maar ik vind alle oberheims niet echt geweldig.............dat is een kwestie van smaak.

En dan zal ik wel geen smaak hebben.........dat is dan mijn probleem.

Jean ik ben het helemaal met je eens zelfs jou beschrijving over mij :)
Maar met dat Oberheim verhaal niet echt hoor.
De SEM / OBx en Obi1 vind ik wel weer lekker klinken.

Origineel geplaatst door mono-poly
IK heb geen een keer genoemd dat iemand een expander moet kopen.
Ik heb alleen aangegeven dat IK het niet MIJN ding vind.
Fuck wat haat ik jullie zeg Haat Haat Haat.
Gargamel.jpg

:D

Origineel geplaatst door Bigbang
Meneer MadR; omdat de Nederlandse taal blijkbaar geen geheimen meer voor je heeft........

........er lopen hier genoeg niet zo slimmerikken ------> er lopen hier genoeg mensen rond die niet zo slim zijn
........het minste tegenslag ------> de minste tegenslag
........haterig gedrag ------> hatelijk gedrag

........want zo slaat je verhaal kant nog wal ------> want zo raakt je verhaal kant nog wal

Dat mijn interpretatie [letterlijk: (persoonlijke) vertolking of weergave] misschien niet juist was, wil nog niet zeggen dat ik deze niet mag hebben over datgene wat anderen schrijven.

hehehehe .. dat laatste heb ik ook niet beweerd .. maar er is gewoon een erg groot verschil tussen ironisch, sarcastisch en cynisch .. iemand die ironisch is houdt namelijk wel degelijk rekening met hoe dingen over kunnen komen ..

en je hebt me helemaal goed gecorrigeerd aangaande me spelling en uitdrukkingen .. geen interpretatie die daar tussen kan komen ... en dat ga ik ook niet ontkennen ..

tis gewoon dat als je iemand als sarcastisch of cynisch bestempelt dat die persoon dat ook echt moet zijn .. het is namelijk een wezelijk verschil ! das toch anders dan uitdrukkingen verkeerd schrijven of brakke spelling .. maar ik neem het je niet kwalijk .. ik ben iemand die mensen weleens uitlokt .. dan mag je me best corrigeren ..

en om nog terug te komen op mijn vraag of mijn onderstaand stukje ironisch, sarcastisch of cynisch was ..

"interpretatie ? jullie weten overduidelijk het verschil niet tussen de 3 .. maakt niet uit hoor .. 99% van de mensen kent het verschil niet ... tis alleen jammer ... want zo slaat je verhaal kant nog wal en is het overduidelijk dat je zelf niet begrijpt wat je nu eigenlijk wil zeggen .. maar ook dat maakt niet uit want 99% van de mensen hebben dat ook ."

het juiste antwoord is cynisch & sarcastisch .. ik bespot je door je over kant nog wal te beginnen (bijtende spot = sarcastisch) en ben redelijk negatief over een groot gedeelte van de mensheid ( = cynisch)

En ik zal nog effe uitleggen wrm ik er over begin .. veel opmerkingnen van mij worden als cynisch of sarcastisch gezien .. en dat vind ik vaak erg jammer .. want meestal zijn ze zeer actueel en onschuldig .. dus ik projecteer mijn onvrede daar over een beetje op jullie .. in de hoop dat mensen nu de echte betekenis leren van ironisch, sarcastisch en cynisch ..

en nu ga ik aan het bier ! :biertje:

Origineel geplaatst door mono-poly
Jean ik ben het helemaal met je eens zelfs jou beschrijving over mij :)
Maar met dat Oberheim verhaal niet echt hoor.
De SEM / OBx en Obi1 vind ik wel weer lekker klinken.

He die heb ik ook...de OBXa....maarruuhh...het ging toch over een Xpander die op MP staat...

en nog heel effe .. tis heel simpel .. je kan respect hebben voor iemand zijn of haar mening maar het nog steeds oneens zijn .. zodra je dat uitspreekt ben je er uit ..

en nu bierrrrrr !! :mega:

Back