Resonance
Turn up the reso!
Post hier wat leuke patterns / snippets / tracks die gemaakt zijn op alleen de MD of snippets / tracks waar de MD overheersend aanwezig is
Reden dat ik deze topic maak is om een paar redenen:
Het lijkt me leuk om eens te horen wat de andere mensen hier op hun MD maken
En misschien is t een leuke bezigheid voor de MD bezitters om weer eens lekker te gaan freaken en leuke stukjes posten en hints / tips te delen in deze thread..
En deze thread kan handig zijn voor de mensen die twijfelen een MD te kopen of juist te verkopen ...
In mijn geval is het t laatste geval ..... Ik heb echt een haat liefde verhouding met mn MD ....
En ik hoop dat deze topic de knoop gaat doorhakken voor mij ....
Ik heb iig al 1 knoop doorgehakt ... ik ruil m niet tegen een TR-909 (heb 2 aanbods gehad) maar misschien denk ik hier over een week weer anders over
Dus ..... leef je uit
Hier alvast wat patterns die ik net gemaakt heb op de MD
Geen idee in welk genre dit thuis hoort .... t lijkt een beetje op TEKno ofzo?
Reden dat ik deze topic maak is om een paar redenen:
Het lijkt me leuk om eens te horen wat de andere mensen hier op hun MD maken
En misschien is t een leuke bezigheid voor de MD bezitters om weer eens lekker te gaan freaken en leuke stukjes posten en hints / tips te delen in deze thread..
En deze thread kan handig zijn voor de mensen die twijfelen een MD te kopen of juist te verkopen ...
In mijn geval is het t laatste geval ..... Ik heb echt een haat liefde verhouding met mn MD ....
En ik hoop dat deze topic de knoop gaat doorhakken voor mij ....
Ik heb iig al 1 knoop doorgehakt ... ik ruil m niet tegen een TR-909 (heb 2 aanbods gehad) maar misschien denk ik hier over een week weer anders over
Dus ..... leef je uit

Hier alvast wat patterns die ik net gemaakt heb op de MD
Geen idee in welk genre dit thuis hoort .... t lijkt een beetje op TEKno ofzo?

en ga nu 's allemaal weer samples posten ipv. z'n ergonomie te bespreken!