Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
van mij deze keer geen snippet ! Maar wel even de moeite waard om te melden. De heren Speed J en Chris Liebing heb onlangs gespot live met de MD on stage! Ik wist het dat ding kicks ass !!!! Net als hun show !
Greets Alex aka LecZ from TimeQube.nl
Origineel geplaatst door Acidfever
Steve Rachmad schijnt in zijn komende album alle drums met de machinedrum te hebben gedaan.
Ik heb mijn UW overigens afgelopen weekend verkocht.

Origineel geplaatst door rkampschoer
Jochem en Liebing's setup dus:
![]()
Van de Allen & Heath website...
![]()
waar de hell heb je 3 Xone's en 4 powerbooks voor nodig ?! :confused:Origineel geplaatst door rkampschoer
Jochem en Liebing's setup dus:
Van de Allen & Heath website...
![]()

tsja, als je vet gesponsord wordt moet je niet economisch denken héOrigineel geplaatst door rkampschoer
tja, ik gebruik zelf ook maar 1 X92 en 1 powerbook (en wat randapparatuur).
zowel jochem als chris gebruiken 1 powerbook voor traktor en 1 voor ableton live.
daarnaast hebben ze ieder hun eigen setup gelinkt aan hun eigen X92.
die twee mixers worden dan weer aan elkaar gekoppeld door een derde X92.
![]()

Origineel geplaatst door divi
waar de hell heb je 3 Xone's en 4 powerbooks voor nodig ?! :confused:
)Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
en nog een pattern met wat vage geluidjes ....

het is de meester in vage synthetische geluiden. Maar als straight to the point drummachine komt ie gewoon tekort Ook met de UW uitbreiding (heb ook een UW gehad).
Dit is iig 100 x vetter dan wat je de eerste keren hebt gepost.
De andere patterns die je hebt gepost illustreren exact het feit waarom ik de MD heb weggedaan. het is de meester in vage synthetische geluiden. Maar als straight to the point drummachine komt ie gewoon tekort Ook met de UW uitbreiding (heb ook een UW gehad).
Geluiden als in dit pattern maak ik nu voornamelijk met reaktor en hier en daar een sample.
Origineel geplaatst door Neumann
shit vergeet mn snippet..
:confused: