Hooihuis
Acta est fabula
Afgelopen zondag heb ik een Akai DPS-16 harddiskrecorder gekocht en dezelfde avond kwam ik er helaas achter dat de effecten het niet doen. Laat ik het beter zeggen, ze doen het wel, maar niet zonder het oorspronkelijke signaal volledig aan te tasten en over de reverbs zit zelfs een keiharde ruis. Onbruikbaar dus, en als je het mij vraagt is het FX board gewoon stuk (opnemen en afspelen doet de recorder verder wel gewoon goed).
Nogal een dompertje dus want zonder de effecten heb ik er echt niet veel aan en is het al met al weggegooid geld. Bovendien heb ik nu al verschillende winkels gebeld en ook de importeur van Akai, maar ik krijg overal te horen dat de boards niet meer verkrijgbaar zijn. Mijn vraag is dus: weet iemand misschien een winkel waar ik voor deze (enigszins verouderde) kaart nog wel terecht zou kunnen? Het kan zijn dat sommige winkels bijvoorbeeld nog weleens oude voorraad hebben liggen ofzo. Voor de volledigheid, het zou moeten gaan om de Akai EBM4 als ik het goed heb.
Mocht iemand overigens een dergelijke kaart los te koop hebben dan houd ik me natuurlijk ook zeker aanbevolen. Alvast bedankt voor de reactie!
Erwin
Nogal een dompertje dus want zonder de effecten heb ik er echt niet veel aan en is het al met al weggegooid geld. Bovendien heb ik nu al verschillende winkels gebeld en ook de importeur van Akai, maar ik krijg overal te horen dat de boards niet meer verkrijgbaar zijn. Mijn vraag is dus: weet iemand misschien een winkel waar ik voor deze (enigszins verouderde) kaart nog wel terecht zou kunnen? Het kan zijn dat sommige winkels bijvoorbeeld nog weleens oude voorraad hebben liggen ofzo. Voor de volledigheid, het zou moeten gaan om de Akai EBM4 als ik het goed heb.
Mocht iemand overigens een dergelijke kaart los te koop hebben dan houd ik me natuurlijk ook zeker aanbevolen. Alvast bedankt voor de reactie!
Erwin

) die je niet gebruikt. Hij nodigt echt uit om mee op te nemen en tracks te maken, en daar gaat het om. Het enige dat nu nog een beetje stoort is het lawaai dat de machine produceert, waarschijnlijk ga ik er een stillere harddisk en ventilator in laten zetten door Boemtsjak zodat ook dat probleem de wereld uit is.