Ik wil dus zelf kabels gaan maken
kan ik meteen oefenen met solderen..
Ik ben het zat dat elke kabel bij mij een ander merk en/of kleurtje heeft... en de kwaliteit is ook niet altijd even best.
Nu ben ik helemaal niet thuis in de merken van snoer en plug (ik hoor wel vaak neutrik voorbijkomen maar dat is wel erg duur)
Wat ik wil is het volgende: +/- 100 meter audiokabel van dergelijke of goede kwaliteit..
en 80 audio pluggen (mono) en krimphoesjes in verschillende kleuren...
(dat van die krimphoesjes om je plug heen heb ik eens een x gezien bij een vriend van me. erg handig)
Waar o waar kan ik dit bestellen.. als zijnde 1 pakketje. met een Goede prijs/kwaliteit verhouding...
kan ik meteen oefenen met solderen..Ik ben het zat dat elke kabel bij mij een ander merk en/of kleurtje heeft... en de kwaliteit is ook niet altijd even best.
Nu ben ik helemaal niet thuis in de merken van snoer en plug (ik hoor wel vaak neutrik voorbijkomen maar dat is wel erg duur)
Wat ik wil is het volgende: +/- 100 meter audiokabel van dergelijke of goede kwaliteit..
en 80 audio pluggen (mono) en krimphoesjes in verschillende kleuren...
(dat van die krimphoesjes om je plug heen heb ik eens een x gezien bij een vriend van me. erg handig)
Waar o waar kan ik dit bestellen.. als zijnde 1 pakketje. met een Goede prijs/kwaliteit verhouding...

ut bijv.