Help ik zoek Pro dgx / Oberheim knopjes

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Kan iemand mij helpen aan 2 switches die je erg vaak op de Oberheim bakken zitten...die zonder ledjes...Ik zou er erg blij mee zijn en wil er uiteraard de marktwaarde voor betalen.....Laat me iets weten..Het zijn deze:

Attachments

• img_0035.jpg
    img_0035.jpg
    81,6 KB · Bekeken: 98
zet de maten van de knopjes er bij en wat voor aansluiting hebben ze of wel hoeveel pinnen

Origineel geplaatst door matrixxx
zet de maten van de knopjes er bij en wat voor aansluiting hebben ze of wel hoeveel pinnen

Zal ik even doen...ik dacht dat ze allemaal hetzelfde waren....Ik ga staks meten etc etc

ik zit net te kijken maar ik heb ze alleen nog maar met een ledje er in. je kan proberen om de behuizingen om te zetten.

hoe bedoel je behuizingen omzetten???? die op de foto zijn ok...ik heb twee gaten waar knoppen zaten..daar moeten geheel nieuwe op....

ik dacht dat de knoppen niet meer werkte en dan had je het kapje er af gehaald en over een goed exemplaar kennen zetten. maar als er 2 knoppen missen dan kan ik je niet verder helpen.

Origineel geplaatst door matrixxx
ja dat klopt en je hebt ze met en zonder ledje ik heb ze alleen maar met ledje

Ik moet ze dus zonder ledjes hebben...x 2

Alps hebben ook een zooi van dit soort knoppen, zal wel weer afwijken denk ik. Maar it's worth a try.

Origineel geplaatst door mOkBor
Alps hebben ook een zooi van dit soort knoppen, zal wel weer afwijken denk ik. Maar it's worth a try.

wat en wie is Alps????? mis ik iets???

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
wat en wie is Alps????? mis ik iets???

Alps is een merk.
Alps is vooral bekend vanwege de goede kwaliteit faders die soms in mixers terug te vinden zijn.

Maar: Alps is dus een merk knoppen en fader. Net zoals Roland een merk audio apparatuur is.

Succes met zoeken, helaas kan ik je verder niet helpen aan die knopjes.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Alps is een merk.
Alps is vooral bekend vanwege de goede kwaliteit faders die soms in mixers terug te vinden zijn.

Maar: Alps is dus een merk knoppen en fader. Net zoals Roland een merk audio apparatuur is.

Succes met zoeken, helaas kan ik je verder niet helpen aan die knopjes.

Jammer..je hebt me al eerder aan zeer goede knoppen geholpen :)......heeft Alps ook een website???

Kan je bij ALPS ook kleine hoeveelheden kopen?
Dus bv 25 stuks van een knop?

Back