Z3TA+ (bitmap not found??)

carora

Stamgast
Heb mezelf sinds gisteren zeta+ aangeschaft ik probeer het te installeren op mijn pc en wnr ik het opstart in cubase krijg ik een errormelding!! BITMAP NOT FOUND????
kan iemand mij helpen?

doei

Check of de *.dll van de z3ta in de juiste installatie map staat. Waarschijnlijk zoekt het programma (de dll file) de bijbehorende bestanden (bitmaps) in de verkeerde map.

blijkbaar wel,het zal dan ook de laatste keer geweest zijn dat ik me software legaal aanschaf als het zo gaat

Ik ken die foutmelding allen van de Virus Mod. Dan moet je inderdaad even rommelen met mappen. De exe staat altijd buiten de rest van de mappen die bij de installatie horen.

Origineel geplaatst door D-Quest
blijkbaar wel,het zal dan ook de laatste keer geweest zijn dat ik me software legaal aanschaf als het zo gaat

Je zou eens kunnen proberen gebruik te maken van de tech-support. Dat is 1 van de voordelen van software legaal kopen, dan heb je recht op support.

Lijkt me de beste plek om te beginnen alvorens hier te gaan posten.

Google kan je altijd helpen, en gaat nog sneller ook:

IMPORTANT: As the _fx version, the _fx2 version zip file needs to be extracted in the same folder where z3ta+.dll is. In this way, effect and synth versions can share all programs, skin files, tuning files, etc. Otherwise, you'll get a 'Bitmap not found' error (skin files hot found).

typisch gevalletje van..

typisch gevalletje van..

de pot verwijt de ketel

Idd. Software kun (of zelfs soms moet) je online kopen.

shop

Even off topic; Ik had trouwens begrepen dat Z3ta overgenomen was door Cakewalk. Dus ik ben benieuwd waar dat uiteindelijk toe zal leiden qua sowftware ontwikkeling. Z3ta blijft me sinds ik hem langetijd geleden aangeschaft heb verbazen.

Origineel geplaatst door scan
Please note that all our products ship as downloads only.

http://www.rgcaudio.com/shop.htm

Zondags zelfs koopavond. top shop 24 uur p/d.

Vergeet dan niet die regel in zijn totaal te posten. Het zou dus kunnen dat je de dowload link pas krijgt via e-mail na 1 of andere verificatie!

Quote complete zin:
"All orders are shipped within 72 hours of purchase. Please note that all our products ship as downloads only."

Zomaar een theorie hoor! :D

Vergeet dan niet die regel in zijn totaal te posten. Het zou dus kunnen dat je de dowload link pas krijgt via e-mail na 1 of andere verificatie!

Quote complete zin:
"All orders are shipped within 72 hours of purchase. Please note that all our products ship as downloads only."

Zomaar een theorie hoor!

Hahaha ja weet ik, maar kreeg ook de email met link van hun binnen 2 uurtjes geloof ik.
Monsterbak trouwens, lekker brullen, en die virus mod is ook zeer prettig om mee te tweaken.

Veel plezier dr mee.*D

Origineel geplaatst door Cquence
Dan heb je het waarschijnlijk niet aangeschaft, want met de normale installatie wizard krijg je zulke errors niet. :stupid

Beetje een dom antwoord, een totaal error vrij stukje software bestaat niet.
En dat is mede te danken aan onze vrienden van MS. ;)

p.s. voor de duidelijkheid, ik heb het over windows. Niet dat ik straks horde's Apple fanatiekelingen achter me aan heb zitten. :)

Back