wat kan ik hier mee\wat is het

erikje

Ingeburgerd
Ik vondt dit kastje in een doos ergens achter op zolder de van een kennis hij wist niet wat het was.
ik mocht het hebben wat is het........

Attachments

• dbx100.jpg
    dbx100.jpg
    37 KB · Bekeken: 137
:D Wat het is mag toch wel duidelijk zijn door wat er op staat?
Heb je het al eens geprobeerd?

een kasje waarmee je je basss kan regelen dat begrijp ik ook maar waarom staat er dan niet bijv. crossover op daar mee kun je ook de laagte van je bass in stellen ik vindt het vreemd dat er sub harmonic synthesizer op staat wat heeft het met een synthesizer te maken

Niets bijzonders,
gewoon een loudness regeling in een kastje...

het is een synthesizer die reageert op lage frequenties en daar een octaaf (subharmonische) aantoevoegt. Twee knoppen, eentje is een soort eq en de ander geeft de hoeveelheid synthesizer aan. Lekker om je laag op te krikken.

Origineel geplaatst door Bass
Niets bijzonders,
gewoon een loudness regeling in een kastje...
dat dacht ik ook

Origineel geplaatst door etaoin
Lijkt me niet, als er "sub harmonic synthesizer" op staat.
Het is meer zoals ch9527 zegt.
wat doet loudness dan?

copypaste van ebay, hij ging voor 80 $

This nice little stereo processor actually generates a sub frequency that is an octave lower than the original . When done so it will light up a red LED .

It has controls for 'low frequency boost' and 'sub harmonic level . It also has a 'bypass' switch .

On the rear you'll find RCA inputs and outputs . It also features a special output to an optional low frequency amp . The small hole on the left is in fact an adjustment pot for 'low level threshold '.

I have tested this unit in a tape loop of my receiver and the bass increase was incredible . Nice , low , rich and full bass was present that I never heard before !

Attractive wood side panels , unit is in great shape .

Back