importeren in cubase van verschillende tracks tegelijk

waxx

audionerd
Hallo

Ik zit dikwijlls met het volgende probleem. Ik moet een audio multitrack project van pro tools of een andere daw overzetten in cubase sx2.2, alle sporen zijn dus even lange audiotracks. Is er een mogelijkheid om al die sporen tegelijk op een aparte audio track te laden via een macro of zo, en waar vind ik die

de manual bracht geen oplossing, net als cubase fora die ik onderzocht... Ik weet dat het standaard niet kan, maar met een macro toestand meschien wel (dat was het antwoord dat ik overal kreeg)

Hoi Waxx,

Misschien lees ik over het probleem heen, maar volgens mij is het toch niet zo moeilijk.

Als het op dezelfde PC staat:
Start Cubase, open de Audio Pool, kies import, zoek de directory met de audiotracks, selecteer die en lees ze in de audiopool in. Vanuit de Audiopool kun je ze zo in je recording-grid slepen.

Vanaf CD of DVD hetzelfde, kies dan alleen het juiste medium als vanaf welke locatie je wilt importeren.

Bij het importeren (iig in SX3) kun je zelfs nog kiezen of je de originele tracks wilt gebruiken, of dat Cubase kopieƫn van de tracks moet maken!

En bij het importeren en het naar je grid slepen, kun je zoveel tracks tegelijk selecteren als je maar wilt.

I loooooooove Cubase :luv:

Back