fjoesz - typhoon

Ze worden steeds dikker hé? :okdan:

Ik mis nog een echt scheurende lead.. die op 2:57 is nog iets te mager imo (persoonlijke smaak dan.)

Begint veelbelovend en is dat ook wel tot 1.45.
Dan verwacht ik toch wel wat meer een soort climax, daar is die lead te slap voor.
De kick vind ik ook een beetje te soft, mag wat meer attack/punch hebben. Het ritmegedeelte vind ik over het algemeen een beetje soft voor deze overheersend scheurende track.
De baslijn/melodie draagt de track, erg lekker!

Ben benieuwd naar die puntjes op de I :biertje:

fjoesz, ik raak steeds meer onder de indruk van je:)

juno60 uiteraard he.

her en der door de culture vulture van trigg

ik vond de lead wel ontspannen overigens.. wat relativerender ipv 'nu gaan we los jongens'

maar vooruit, kzal r eens naar kijken :D wat noisier brutiger misschien idd

qua beat is tuulk een beetje een keuze.. ik vind m persoonlijk wel goed zo.. niet te groot en dik. misschien nog ff naar de mix kijken, was ook aan t einde van de sessie tuulk he

leuk dat ie goed ontvangen wordt :)

en idd ze worden steeds iets dikker.. nog effe en ze passen niet meer door 2 jacks heen :D

Laatst gewijzigd:
hey fjoesz,

hij is lekker hoor.... een echte fjoesz-trackie... zit een hoop in, ik vind hem gaaf.

ik heb echter nog wel wat puntjes... :D

het geluidje wat op 1:13 erin komt (op de tel) vind ik net iets teveel gedetuned,
waardoor die een beetje vals begint te klinken..

hier en daar in het nummer zitten wat tikjes en zo nu en dan een overgangetje dat niet
helemaal in sync lijkt... het zijn echt mierenneuk-dingetjes, maar ik weet zeker dat je ze zelf
ook wel hoort :)

verder mag er van mij nog iets meer rode draad in... en moettie ook soms weer
effe lekker loos gaan.. het lekkere stukje op 0:48 (waar beat en bas effe goed knallen)
komt volgens mij niet 1x meer terug...

kijk.. dat zijn vettige tips

ga dr eens naar kijken en idd.. die schoonheidsdingetjes hoorde ik heeeeeuuuuuuss wel :D

eej cool, electro,, klinkt goed :halleluja
Had de track zelf niet van zacht naar hard laten opkomen,, maar verder heb ik eigenlijk geen kritiek :okdan:

ik snap t..

en ben t er niet mee eens :D

ik vind de opbouw t beste van de track eigenlijk :D

een soort basis waar ie naar terugvalt moet er idd in...
als ik t zo eens beschouw zou ie wat langer mogen ook
maar eerst moet ik er weer een paar dagen afstand van doen en dan daarna inkoppen

:walker:

hehe nee ik snapte m

misschien moet ik t idd nog iets optrekken, maar nieveul :D

het niveau van je tracks mag idd nog wat luider in het begin, daastraks luisterde ik dinner op mijn mp3player en de eerste 30 seconden was er gewoonweg niets te horen...ik vroeg me al af of ik het ding niet per ongeluk op pauze had gezet:D

haha.. dies echt veels te zacht ja.. maar ook wel weer grappig vond ik

de nieuwe versie van typhoon is ih begin ook luider
zowiezo dikkiger

dikkiger

Heb deze
vaak geluisterd
kan dus weer beginnen
over chinezen :D

Ik vind het een dope track. Voor zover ik kan beoordelen op brakke PC-speakers, mag van mij de gehele sound wel wat meer als één geheel klinken. Soort emulgator mis ik. Kan het niet zo goed uit leggen...Hopelijk begrijp je wat ik bedoel te typen :)
De pianosound, die lekker dubby aandoet, mag echt dikker/romiger/vatziger/vetter klinken.

Verder gewoon goede track!

heb je ook de laatste versie gechecked?

zitten nog wel wat dingetjes aan hoor, maar die klinkt al een stuk dikkiger

Back