Creamware System1200

Zoidsity

Go with the flow..
Van de GearJunkies-site:

The System1200 is a Minimoog and Prophet 5 all in one clone as we know as the Profit5 and Minimax from Creamware.

24 Voices
5 OSCs
Waves square pulse triangle saw + noise
2 Filter lpf self reso 4 Pole
1 LFOs square triangle saw
4 ENVs 2x ADSR 2xADR
AT / VEL velocity aftertouch

Ziet 'r leuk uit als 't op de markt komt..

:)

Attachments

• creamware system1200.gif
    creamware system1200.gif
    114,2 KB · Bekeken: 127
moet zeggen dat ik het er wel retegeil uit vind zien!
nu nog wachten tot er wat te horen valt!
zal ook wel een aardig prijskaartje aanhangen!

Ze zijn wel bezig zeg he.. de laatste tijd.

Krijg bijna spijt dat ik mijn kaart verkocht heb.. :)

Photoshop ... ?

Photoshop ... ?

Lijkt me stug dat ze deze niet op de NAMM lieten zien dus ik denk eerder een knap staaltje Photoshop.

Te mooi om waar te zijn,

843:doei:

Jammer dat de nieuwe dikke Van Dale net uit is, anders hadden ze het woord "photoshopparanoia" er nog in kunnen plaatsen.

Het lijkt me idd ook een beetje vergezocht dit ding. Wat heeft het nou voor meerwaarde om twee van hun ASB's op zo'n manier aan elkaar te plakken? Dan kun je toch net zo goed die losse bakkies kopen? Lijkt me dus photoshop.

gefotosjopt of nie, geef mij r maar 1

lijkt mij echt, maar jah.. geluidsman he.. kijken kan ik nie

dat lijkt mij dus ook

dat lijkt mij dus ook

Anders dan de looks/ergonomie zit er toch geen verschil in als je een Minimax ASB en Pro-12 ASB los zou hebben?
De prijs van deze bak zal denk ik ook niet veel voordeliger zijn dan de 2 ASB's samen gok ik zo...
Overigens is hier niks over te vinden op de creamware websites, dus óf het wordt door een apart bedrijfje gecustomized (zijpanelen), of het is gewoon een goed geshopped plaatje...

Origineel geplaatst door Tom 32
uit een andere hoek .....
Das dezelfde hoek als het eerste plaatje.. Alleen bij de eerste zijn de randzaken ervanaf gehaald.

Fake ... ?

Fake ... ?

Ok dan zover ik het kan bekijken is er toch echt geshopt en wat mij ook behoorlijk verbaast is dat ze op het front maarliefst 2 keer vermelden hoe het ding heet. Bij een Opel Kadet of welk ander produkt dan ook staat het type toch ook meestal maar 1 keer achterop ( toch ... ? ).

Mocht " ie " echt zijn of een prototype dan is het inderdaad gewoon een super gelikt en onwijs gaaf ding.

843 ( Zo nu eerst een Evolver rack en P3 sequencer en geen Bavaria ... ! )

:biertje:

Das dezelfde hoek als het eerste plaatje.. Alleen bij de eerste zijn de randzaken ervanaf gehaald.

Ik bedoelde het gezichtspunt. :)

Nóg een MM kloon met een extragratis profeet d'r bij....

Inovativiteit is de laatste jaren ver te zoeken bij de synthfabrikanten, het begint op het motorwereldje te kijken. Elk jaar een 'nieuw model' met iets andere kleuren, u vraagt: wij herkauwen.

Origineel geplaatst door S.L.E.
moet zeggen dat ik het er wel retegeil uit vind zien!
nu nog wachten tot er wat te horen valt!
zal ook wel een aardig prijskaartje aanhangen!
ik ga dr van kwijlen :Z

ok, dit lijkt wel erg echt.
ik zie niks over IO staan, maar ik denk dat je dan 2outs en 2 ins meer hebt als je ze lost koopt....

zijn volgens mij gewoon twee synths die aan elkaar zijn gezet dmv twee op maat gezaagde plankjes...
iemand trouwens al met die prophet clone gespeeld?

Back