Professionele hardcore kick?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mensen die hardcore maken kan ik nog wel respecteren hoor
mensen die t kopen daarentegen..

Origineel geplaatst door fjoesz
mensen die hardcore maken kan ik nog wel respecteren hoor
mensen die t kopen daarentegen..

In welke categorie zitten de mensen die het downloaden dan?

Hardcore is zeker geen herrie als je het op de goede manier maakt. Ik vind daarom synthesizers ook veel beter omdat het niet zo gedistort klinkt en 't netjes blijft klinken zegmaar. Ik snap niet de haat want er zit echt wel een vette dikke boodschap en emotie achter vaak! :okdan:

Origineel geplaatst door Leendert
Ik vind daarom synthesizers ook veel beter omdat het niet zo gedistort klinkt en 't netjes blijft klinken zegmaar.

Ehm, LOL? 8D

Beter dan wat? En er zijn zat synths die kapot kunnen klinken ...

Beter dan software, en ik had t over de goede synths. En het ligt er natuurlijk aan wat je ermee doet!8~

Software kan ook clean klinken. Sterker nog, het klinkt vaker cleaner dan de HW synths ..8o)

Khad een kick gemaakt en als je hem hard zet dan klinkt hij echt niet meer clean, maar lager wel.
Hoe kan dit?

Omdat digitaal niet zo veel 'ruimte' heeft als analoog. Digitaal kapt af, analoog rondt af.

Aha.. Ik ben ook van plan een studiotje te gaan bouwen. Is zeker wel de moeite waard vind ik om daar geld aan uit te geven. Maar 't lukt me op het moment ook niet echt om vette synths ofzo uit de pro53 te halen, t klinkt allemaal steeds een beetje het zelfde. En dan de melodieen zelf, de inspiratie die ik op dit moment heb klinkt ook niet echt vrij hardcore zegmaar. Maar dat is waarschijnlijk gewoon blijven proberen. Mijn kick zelf klinkt wel aardig ik zal hem attachen. Dus ik ben vrij inspiratieloos op het moment eigenlijk.

Attachments

• track.mp3
    421,9 KB · Bekeken: 136
Als je niet een fatsoenlijke zaag uit zo'n basic VST haalt waar erg veel mensen hun (fatsoenlijke) zagen uit halen .. is dat de reden om op HW over te gaan?

Nee dat niet, maar zowizo dat ik nog een tijd zal moeten gaan sparen dus vandaar. En ik heb binnenkort een nieuwe pc die ik vandaag heb gezien en op heb geboden, tis wel leuk dingetje zegmaar dus dan hapert mijn FL waarschijnlijk ook niet meer zo erg als ik veel dingen heb aanstaan. Want dat is af en toe best vervelend (ik kan dan niet horen of het goed klinkt. Er komt dan ook ruis door heen!)

Als je met oude analoge shit gaat werken is ruisch je beste vriend! (of vijand .. hehe)

Origineel geplaatst door Leendert
Khad een kick gemaakt en als je hem hard zet dan klinkt hij echt niet meer clean, maar lager wel.
Hoe kan dit?

:D omdat je versterker dan misschien gaat clippen haha

Lol ja, kan best. Ik heb maar computer boxjes nog. En daar zit gewoon een versterkertje bij van nix van die boxen zelf dusja. Goedkoop materiaal iig.:erm:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back