Grote Oakley modular op eBay

Origineel geplaatst door brz
splash.jpg

zoiets als deze....

Die heeft gewoon 1 kleur hoor (panel)
En wat verschillende bananenconnectors om het signaal type aan te duiden!
Mooi dus!

was meer de teletubbiefactor:D

Ben het tot op zekere hoogte wel met je eens.....maar dit is genoeg blauw op straat...

Als je hem helemaal blauw heb is het helemaal te gek en nog toffer dan een zwarte he.
Ik verkoop momenteel mijn zwarte Wiard moduletjes omdat ik de blauwe modules mooier vind bij de andere Wiard modulletjes die ik ga bestellen die dus ook blauw zijn.
Worden gewoon exact de zelfde modules die ik verkoop alleen met een mooi randje en in het blauw :D

Origineel geplaatst door mono-poly
Als je hem helemaal blauw heb is het helemaal te gek en nog toffer dan een zwarte he.
Ik verkoop momenteel mijn zwarte Wiard moduletjes omdat ik de blauwe modules mooier vind bij de andere Wiard modulletjes die ik ga bestellen die dus ook blauw zijn.
Worden gewoon exact de zelfde modules die ik verkoop alleen met een mooi randje en in het blauw :D

Je betaalt je er ook blauw voor 8o)

Maar dat is weer een ander verhaal.

Valt allemaal wel mee hoor.
Oog wil ook wat hoor.
Ziet er niet uit vind ik als je een blauwe wiard heb en er onder zwarte wiard modules.
Die grote modules zijn namenlijk niet in het zwart te krijgen en dat is maar goed ook!

Mooi dus!
[/QUOTE

hmmm wat kost deze ook al weer ,...?
is die buchla noueg soo duur voor watie kan ,.../
r.

Mooi dus!
[/QUOTE

hmmm wat kost deze ook al weer ,...?
is die buchla noueg soo duur voor watie kan ,...?
zitten toch aparte modules op die je normaalbijna niet kan patchen met bv synth.com/doepfer spul
oa wave shapers enso ,..toch?

r.

Inderdaad, kreeg een bericht van ebay dat het een hoax was en m'n bod teniet gedaan is..

Wordt er echt schijtziek van op ebay de laatste tijd. Heb ondertussen al tig keer 'aangifte' gedaan bij ebay voor nep verkopers.......

bRzz

Het zielige is dat het geen hoax was.
Ik heb vorige week 2 dagen voor het einde van de veiling een hoax gemeld van een wiard modular.
Ik kreeg dus na 4 dagen reactie met een dom k*t standaard verhaal.
Dus de veiling was al afgelopen en iemand waarschijnlijk $3500 lichter.

Back