VST Machine?

Jeffry

Nieuwkomer
Idiote vraag misschien, maar ik zit nu eenmaal niet zo in dit gebeuren. Wat ik graag wil is VST's files over mijn stagepiano spelen en dan liefst mobiel. Ik zat daarom al te denken aan een laptop incl goede geluidskaart, maar nu hoor ik van een vriend van mij dat er ook apparaten bestaan waar je VST in kunt laden en die je gewoon stand-alone kunt draaien naast de stagepiano. Dat is eigenlijk veel meer wat ik zoek, aangezien het vooral voor het spelen is en niet voor produceren.

Nu ben ik al aardig wat winkels via het web afgestruind maar heb nog niet zoiets kunnen ontdekken. Iemand enig idee hoe deze apparaten officieel heten, dan kan ik ook eens echt gaan zoeken en evt. wat de voor's en tegen's zijn en wat het moet kosten. Maar met een naam maak je me al gelukkig, dan kan ik er vast zelf ook uitkomen.

Groet! En thanx

Plugzilla is er ook een.

Alleen plugzilla kan alleen via windhoos benaderd wordern, de receptor ook vanaf de mac..
Receptor kan wel een monitor worden aangesloten, plugzilla niet.

Zo zijn er nog een aantal verschillen, waarmee de receptor beter uit de bus komt..

Plugzilla klik

En een vergelijk tussen beide: Klik

Okay thanx, ja ik zag op soundsonline wel een heel vette aanbieding, maar toch net boven budget :P

Eastwest Colossus + Muse en dan met 160 Gb HDD en 1,25 Gb Memory voor 1999 dollar, nog steeds een hoop geld, maar dat pakket van Eastwest is ook wel erg vet!

Ga die ander ook ff checken :)

Bedankt voor de tip.

Back