D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door apollo
Ik vind het ook heel goed. Die stem klinkt slecht omdat Tom Barman gewoon suckt.De muziek is gewoon top.
![]()
Origineel geplaatst door MadR
lachen jullie me nou uit ?![]()
hehehehe ... zal nog wel effe wat oude funk opzetten .. komt ook niet boven de 8khz uit maar rammen dat het doet .. hahaha
![]()
Origineel geplaatst door MadR
hehehehe daar geef ik je helemaal gelijk in .. en draaien kan die flapdrol al helemaal niet ..
.. ik heb het inderdaad ook zo niet met tom de barmanOrigineel geplaatst door INLAND EMPIRE
en ik denk ook eerlijk gezegd niet dat ze/ hij op een trance rmx zit(ten) te wachten .... .....

)
.. en kben ook een beetje antwerpenaar ..
) de beste songwriters van belgië.

Origineel geplaatst door Maks
jongens, jongen, niet zo op tommy barman kappen, aub
de mens kan absoluut wel songsschijven en zingen. zijn film is samen met trainspotting een van mijn favoriete films - maar wie niet in antwerpen woont kan wrs niks begrijpen van dit pareltje
wat deejayen betreft weet hij zelf dat hij veel kritiek kreeg. maar dj'en is meer dan beatmixen alleen ook, denk ik dan
verder: het matriaal voor de remix kreeg je totaal onbewerkt. het was dus wel de bedoeling dat de producer hem nog wat inmixte... iets wat hier wel beter kon (ook no hard feelings)

Origineel geplaatst door SultanSushi
Idd, als er een iemand is die in belgië serieus songs kan schrijven, met gewaade arrangementen, sound, en oer degelijke lyrics dan is het wel tom barman. Naast Raymond van het groenewoud (jajajajajaja, lach maar) de beste songwriters van belgië.
![]()
Ps: waarom de raymond: hij kan alle stijlen aan; rock, reggae, ballads....
En het was volgens mij de bedoeling dat je een nummer moest maken aan de hand van de vocals en opgegeven sampels en als dus danig deze ook bewerken/verwerken. Niet een nummer maken of nemen en daar de lyrics over smijten, en hopen dat het klinkt. Het hoeft niet een kopie te zijn van het originele, maar het plaatje moet wel kloppen.![]()
Origineel geplaatst door SultanSushi
Idd, als er een iemand is die in belgië serieus songs kan schrijven, met gewaade arrangementen, sound, en oer degelijke lyrics dan is het wel tom barman. Naast Raymond van het groenewoud (jajajajajaja, lach maar) de beste songwriters van belgië.
![]()
Ps: waarom de raymond: hij kan alle stijlen aan; rock, reggae, ballads....
En het was volgens mij de bedoeling dat je een nummer moest maken aan de hand van de vocals en opgegeven sampels en als dus danig deze ook bewerken/verwerken. Niet een nummer maken of nemen en daar de lyrics over smijten, en hopen dat het klinkt. Het hoeft niet een kopie te zijn van het originele, maar het plaatje moet wel kloppen.![]()

)Origineel geplaatst door MadR
en het gaat me niet om beatmixen .. de man heeft gewoon niks me dansmuziek .. dat was aan elke plaat die hij draaide te horen

Origineel geplaatst door apollo
Zonder de stem zou het nummer nog vetter zijn.![]()