Veel mensen gebruiken een set-up van twee monitoren; ik ook. Nu werkt dat redelijk, maar toch zijn er hier en daar wat nadelen. Zo heeft alleen het hoofdscherm een taakbalk, openen programma's niet altijd daar waar je ze wilt hebben en gaat het maximaliseren van een toepassing ook niet altijd zoals gewenst. Er zijn programma'tjes die dat kunnen verhelpen zoals deze mult-imonitor taskbar . Heeft iemand ervaring met dit programma? Zijn er nog alternatieven waarvan je weet dat ze probleemloos werken? Misschien kun je je ervaringen delen. Het ziet er heel betrouwbaar en aanlokkelijk uit, maar om te voorkomen dat ik mijn DAW naar z'n mallemoer help met slechte software, wil ik toch wel wat user-reviews lezen.
ps: Als deze in de pc-specificatie tread hoort, moet een mod 'm maar ff verplaatsen.
ps: Als deze in de pc-specificatie tread hoort, moet een mod 'm maar ff verplaatsen.
) dan staat er nog een extra icoontje bij, waarmee je de progamma-window zo naar je andere beeldscherm kan switchen. Erg handig (nu al! na pas 1 uurtje) De taakbalk (TaskBar) blijft uiteraard wel gewoon staan. Mijn dank is grooot