greatings earth!

hitman

Ouwe rot
Ik zal me dan ook maar ff voorstellen.

Ik ben Niels, 37 jaar en ben begonnen als drummer 33 jaar geleden. Mocht meestal mee als hij moest optreden waar ik na het optreden aan de roadies vroeg of ik mocht drummen, die me naar de drummer stuurden, waarna hij me naar de roadies stuurden (Van het kastje naar de muur en dan als 4-jarige! Schandalig!!!

In de jaren 80 was er een synth special in de Music Maker waar Robert Jan Stips (THe Nits), Otto Cooijman (Time Bandits) en Willem Ennes (Solution) werden gevraagd om wat synth's te testen en hun mening te geven.
Vanaf dat moment is mijn interesse voor synthesizers gegroeid en inmiddels heb ik een waslijst aan synthesizers gehad.
Omdat het muziek maken bij ons in de familie zit werd er vroeg muziek gemaakt. Het is begonnen met een hele oude Phillips Phlicorda die ik als keyboard gebruikte en mijn broer als....basversterker!!

Van mijn vader had ik PPG/360 A Wavecomputer (prototype van de Wave 2, 2.2 en uiteindelijk de 2.3) op mijn slaapkamer staan met een hele oude Dynacord bandecho.
Het is begonnen met de keuze tussen de Ymaha DX-7 en de SY-22. Het werd de DX.

Vervolgens was mijn verzameling gegroeid met de volgende synth's, en heb ik in mijn hele leven de volgende keyboards gehad:
Phillips Philicorda, PPGwavecomputer, DX7 + IId, SY 22, Wulitzer piano, Korg M-1, Poly-800, Poly-61, Wavestation, Roland SH-1000, Chroma Polaris, Samick gitaar + Behringer V-amp en een Playmate basgitaar. Vergeet natuurlijk het slaggeweld niet: Alesis D-4, Sommons SDS-1000, Roland TD-8 en Roland drumpads.

That's all Folks.

sjips, vergeten

sjips, vergeten

Was ik toch vergeten dat ik ook nog modules heb gehad!!

Hoe dom!

De eerste was de Evolution EVS-1, niet te programeren zonder Atari. Daar gebruikte ik een oude Evolution midi keyboard bij waar ik dmv gitaarknoppen een remote keyboard van heb gemaakt.
Ik heb de Roland U-220 en de S-330 sampler gehad waar je nix (ik in ieder geval) mee kon doen.

Welkom

help

help

Hallo.

Ik heb je via het forum ( forumnaam Ro9) aangemeld gekregen en misschien kun jij me helpen.

Ik ben in het bezit gekomen van een roland S330 sampler ( bruikleen ) maar de software is verdwenen en zit ik dus nu met een slapende S330.
Zou je me kunnen helepen aan deze software?
k ben natuurlijk bereid om je een vergoeding te geven.
mijn email is i.berkhout@chello.nl

Dank alvast voor alleen een reactie

Groeten uit Betondorp
Robarth

:biertje: op het staadjie in het midden van ons laand

Thanx,
GNAAF:L

50px-Earth-moon_reduc.jpg
<[WELKOM!]

Back