MrM
Ouwe rot
Zou DJ alfa ooit nog antwoord geven op de vraag die ik stelde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb t voordeel dat ik live kan spelen & dat doe ik regelmatig met onze band al ik er tijd voor heb.Origineel geplaatst door r.5
Zoals? Heb zelf ook afgehaakt toen Apple het verziekte.
heb cubase/nuendo geprobeerd, maar na logic is dit een echte afknapper, het werkt niet snel & intuïtief... plus om iets simpel te doen moet je 5x meer klikken dan in logic.Ben nog altijd op zoek naar vervanging. Wat gebruik jij nu?
... synthforum.nlBen nog altijd op zoek naar vervanging. Wat gebruik jij nu?
Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
de environment is idd relaxt aan logic, je kan het zelf zo gek maken als je wilt en je pc/mac wilt... maar verder vind ik het persoonlijk een minder programma dan cubase, vooral op het niveau van audio.. wat dat betreft vind ik het een stuk minder dan cubase..!
Origineel geplaatst door Ferry123
Ik lees dat wel vaker: het audio-gedeelte van Logic is minder. Hoewel ik naast Logic alleen ProTools een beetje ken, kan ik maar niet inzien waarom dan niet>>>audio opnemen is audio opnemen, TOCH?, verschil kan 'm alleen maar zitten in het budet voor je geluidskaart (audio-kwaliteit beter bij geluidskaart van 1000 euro dan bij een van 200 euro).
Origineel geplaatst door Herbert
Audiokwaliteit is prima. Er zijn alleen 2 puntjes en die hebben met gebruiksgemak te maken:
- geeen sample accuraat editen in arrange-window. Maw je kunt niet inzoomen op sample-niveau om precies te editen
- de audio-editor is een onhandig ding in het gebruik, niet intuitief.
Ik verwacht eigenlijk dat dit in Logic 8 wel eens en voor altijd zal worden opgelost.

Origineel geplaatst door Max el Belga
Wel rot dat m´n vrouw, noch budget me toelaten over te gaan naar Mac... Bovendien weet ik zeker dat, zo gauw ik dat zou doen, Logic weer en uitsluitend voor pc gaat werken !![]()
)Origineel geplaatst door JHR
@Ethereal : offline bouncen kan ook met Logic Pro 7, hoor !![]()

Dat vind ik zo geweldig aan software en internet ! Al 40 jaar met muziek "bezig" en nog maar 4 met software.