Oops! Stage en Electro Updates

Sorry, maar ik vergat m'n e-mail te checken...

Op www.clavia.se is V2.0 voor de Stage en V3.0 voor de Electro te downloaden.

Let wel, V2.3 en V3.0 van de Electro zijn niet compatible, dus alles weer opnieuw downloaden.

Wout

En alles, dat betekent dus...
* het OS (V3.0)
* een nieuwe Nord Electro Tool
* alle samples van de piano's (acoustisch, Rhodes, Wurly, Clavinet, etc), omdat die een nieuw format hebben vanwege het nieuwe OS

Heb het vanavond gedaan, en het werkt allemaal. Naast een aantal bug fixes zijn de belangrijkste nieuwe features:

* mogelijkheid om twee acoustische piano's in te laden (doe ik niet, één is genoeg - die nieuwe Steinwaypiano in acgrand6 vind ik echt wel prima, trouwens!)

* adjustable snelheid van het versnellen (slow->fast) en vertragen (vice versa) van de leslie (3 snelheden: L0 = langzaam versnellen/vertragen tot en met L2 = snel). De standaard is L1 en ik vind die persoonlijk na even alles proberen toch ook wel het beste.

Dus al met al klinkt het voor mij gelijk aan mijn OS V2.3-instellingen, maar zo ben je wel weer compatible met eventuele nieuwe ontwikkelingen (OS'en).

Origineel geplaatst door Gertje
... maar zo ben je wel weer compatible met eventuele nieuwe ontwikkelingen (OS'en).

Zou ik niet te hard op rekenen...

Wout

Zou ook wel te mooi zijn om waar te zijn (na twee OS-updates) , en is momenteel ook niet echt nodig. Maar vandaar ook "eventuele".

Wout, denk je dat de Nord Electro nu uitontwikkeld is (evt in verband met nieuwe producten in deze lijn (Messe??) ) of verwacht je dat er ooit nog nieuwe samples bijkomen? Er is weleens gevraagd om de Hohner pianet en om nog een paar Rhodes-varianten (dyno-my-rhodes) en sommigen wensen een mellotron. Hoe schat jij dat in?

Back