Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door SCD
Twee van de Q+ die ik me kan herinneren van de Q+ zijn een delay die vreselijk "klikt", wanneer een note on/note off via midi binnenkomen. De ander is dat geheugenplek C50-C100 geïnitialiseerd worden wanneer je een bepaalde handeling uitvoert.
Een ander irritant ding (voor mij in ieder geval) was dat de envelopes op de Q+ beslist anders zijn dan op de gewone Q. Dat betekent dat uitwisselbaarheid van sounds niet 1 op 1 is. Je moet ze tweaken om ze gelijkklinkend te krijgen.
WEL erg mooi hoor!
Boele
Origineel geplaatst door Acidfever
Mooie synth maar ik snap nog steeds niet wat je in godsnaam met 100 stemmen zou moeten.
Maar goed, dat ben ik......
Origineel geplaatst door Acidfever
Mooie synth maar ik snap nog steeds niet wat je in godsnaam met 100 stemmen zou moeten.
Maar goed, dat ben ik......
Origineel geplaatst door Leo
Maar inderdaad de Micro Q Lite, gewoon met 12 stemmen, en niet maximaal zoveel stemmen als je dat doet of dit uitzet, was toch wel de mooiste uit het rijtje. Voor minder dan 200 te vinden en dan toch even 90% goedkoper dan de Q+ die nu in de halve prijzenslag te koop ligt.

Kun je beter voor een paar euro een potje verf bij de Praxis kopenOrigineel geplaatst door SCD
Ik vind de *kleur* van de Q+ zo mooi... Alleen DAT is al 1500 euro waard!![]()
.Verkopen ze bij de Praxis rubyred?Origineel geplaatst door ProtoHuman
Kun je beter voor een paar euro een potje verf bij de Praxis kopen.

Origineel geplaatst door Alex Omega
ik denk dat ik beter een gewone Q naast de andromeda kan zetten....
Verkopen ze bij de Praxis rubyred?![]()
Origineel geplaatst door divi
op de microwave XT mailing list circuleert het gerucht dat waldorf overgekocht is...
Origineel geplaatst door Alex Omega
ik denk dat ik beter een gewone Q naast de andromeda kan zetten....

http://www.thomann.de/herst-2297.html?iwid=9
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
t zijn gewoon wat restanten uit t magazijn .... Thomann zal ook wel wat waldorf synths op vooraad moeten gehad hebben, in verband met garantie .... nu misschien de laatste verkochte synths zo'n jaar of meer geleden verkocht zijn kunnen ze weer wat restanten voor lage prijs verkopen lijkt me .....
er staat in ieder geval nergens dat je geen garantie krijgt op deze synths
misschien dat als ze door deze voorraad heen zijn dat ze volgend jaar nog een klein partijtje kunnen dumpen die weer achter de hand waren gehouden voor deze partij![]()