HKU Toelating

Hmmm, een wat vervelendere update tussendoor...

Ik ben helaas niet aangenomen bij Game Art & Design (Mijn back-up studiekeuze) Hier zit een naar staartje aan omdat ik het gesprek bij deze intake beter vond gaan dan bij Music...

:(

Ik heb in het verleden (inmiddels.. 7 jaar geleden?) ook toelating gedaan voor Game Design & Development en dat gesprek ging ook heel goed. Veel spontanere mensen en een veel lossere sfeer. Bij m'n aanmelding voor Sound Design zat ik echt voor 3 mensen op een stoel en werden er een hoop lastige vragen gesteld.

Toegegeven, ik deed de toelatingen niet hetzelfde jaar maar bij Game Design werd ik afgewezen en voor Sound Design ben ik toen toegelaten. Geef de hoop niet op dus!

Hey ik heb 10 maart ronde 2 voor music production & composition. Nou heb ik wel vertrouwen in dat gesprek, maar dat voorspelen wat er dan misschien nog bij komt daar zit ik nog wel mee. Ik heb geen ervaring met mixen, performen of iets dergelijks. Ik heb wel aangegeven dat mijn instrument FL Studio is, maar wat ik zou moeten doen, geen idee? Iemand die hier misschien met hetzelfde zat of een idee heeft?

Ik kon nauwelijks noten lezen en net voldoende piano spelen voor een coverbandje toen ik auditie deed voor MT. Als je verder goede kwaliteiten hebt zeggen ze niet gelijk nee.

voorspelen? bij mij stelde dat niets voor. ik had een instrument meegenomen, maar ik hoefde niets te spelen. het ging meer om de algehele indruk die ze van je hebben

voorspelen? bij mij stelde dat niets voor. ik had een instrument meegenomen, maar ik hoefde niets te spelen. het ging meer om de algehele indruk die ze van je hebben

Je had zeker je doedelzak meegenomen? Allicht dat ze geen demo willen.. :D

Ik kon nauwelijks noten lezen en net voldoende piano spelen voor een coverbandje toen ik auditie deed voor MT. Als je verder goede kwaliteiten hebt zeggen ze niet gelijk nee.

oke hoop t dan maar :)

Back