Als jij nou eens oprot met je termen als "idioot" "hork" & "gast"...ik ben je kleine broertje niet!
Het is logisch dat je tijdens een educatief traject daar mee bezig bent en vanuit je opleiding minder met je eigen dingen, daar is het voor. Je tijd zelf in kunnen delen en een goede balans vinden tussen je eigen tijd en 'schooltijd' is aan jezelf.
Jammen met je DAW is leuk maar opzich met alleen met je eigen ding bezig zijn schiet je mijns inziens geen reet op, je loopt continue tegen je eigen grenzen op, bent binnen je eigen referentiekader bezig en je leerproces begint juist met buiten je eigen comfortzone stappen en invloeden vanuit verschillende hoeken toelaten en die vervolgens intergreren in je eigen ding. Dan ben je goed bezig. Jammen met je eigen dikke vette 4 maten loop is natuurlijk het beste he!
Dat ik het net iets langer heb volgehouden heeft niets met de opleiding te maken, niet met de kwaliteit, niet met de zwaarte maar met een keuze en kansen van buitenaf. Het was een afweging over wat ik wilde en hoe ik daar kon komen.
Dus Tiesto volgende keer een beetje zinnige post, misschien inhoudelijk ook wat sterker en beter verwoord zonder krachttermen die piemel een paar centimeter moeten verlengen! Met je "dat IS gewoon goed advies" hahaha
Dat jij misschien goed terecht bent gekomen wil niet zeggen dat het door jou bewandelde pad THE way to go is, dus let ff op voordat je advies geef! Weet je hoeveel mensen geen reet doen of kunnen doen met muziek, helemaal als producer van hun eigen tracks? Deels komt dat doordat mensen blijven kicken op zichzelf op hun zolderkamertje en niet om zich heen kijken de wereld in, geen kaas hebben gegeten van je zelf promoten, zakelijke zooi voor elkaar hebben, en gewoon domweg geen goede dingen maken, met een halve sound, average of minder zelfs...maar ook erg getalenteerde mensen die daardoor nooit gehoord gaan worden wat erg jammer is.