Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@ Noiseflux: Ja de duur van je gesprek is ook niet echt bepalend denk ik. Het gaat er meer om hoe lang ze serieus doorvragen over je keuzes en waarom je ze hebt gemaakt voor de opleiding. Als ze het over pietluttige dingen gaan hebben hebben ze hun besluit gemaakt. Die man waar jij dan een gesprek mee hebt gehad heeft ook heel erg zitten suggereren tegen een klasgenoot dat hij eigenlijk gewoon niet door is. Hij blijkt nu wel toegelaten te zijn. Rare mensen, die in de comissie.
Over die toets.. Iedereen had een andere toets, weet niet of je het op was gevallen. Er werden willekeurig vragen samengesteld uit verschillende categorieen. Was wel zeer divers, maar ik ben ervan overtuigd dat sommige vragen niet helemaal klopten. Had me dus ook helemaal niet voorbereid op de schriftelijke toets omdat ons werd verzekerd dat die niet werd gegeven. Dus dat werd toch nog onverwacht interval- en drieklankherkenning en ook melodieen uit moeten schrijven. Heel lastig, maar had er gelukkig nog een onvoldoende voor. Vorig jaar had ik echt een 1. Heb dus zeker wel iets geleerd afgelopen half jaar in de vooropleiding.

@ Niel: Waarm zo kort? Weet niet met welke frequentie en hoelang jullie toen les kregen maar nu was het elke week vier uur lang. Misschien is daarmee het verschil te verklaren.

Beste kandidaat, Namens de toelatingscommissie kan ik je, naar aanleiding van je deelname aan de toelatingsprocedure voor de afstudeerrichting Sound Design, berichten dat je bent toegelaten tot het eerste jaar van deze afstudeerrichting voor het studiejaar 2010/2011. Wij hebben een plaats voor je gereserveerd. Om je deelname aan de opleiding te bevestigen dien je je formeel in te schrijven.

In mijn avatar heb ik echter geen bril op, waar ik dat in het dagelijks leven wel heb.

Om tjikkies te scoren op SF![]()