[techno] Matthias Klein - Revolution

vind het een lekker nummertje. Vind vooral de plekker waarop de reverb ver open staan erg cool.
Vind de stemmen misschien iets te hard. Reverb is heel lekker.

Springen!!

Origineel geplaatst door JEFReak
vind het een lekker nummertje. Vind vooral de plekker waarop de reverb ver open staan erg cool.
Vind de stemmen misschien iets te hard. Reverb is heel lekker.

Springen!!

Dank je wel, heb het volume van de stemmen aangepast, was inderdaad aan de hardere kant.
Maak in mijn tracks meestal gebruik van reverb. Op sommige samples is dat goed mogelijk. Dat is mijn stijl, vage geluiden vanuit 't diep/midden. Maar niet iedere technoliefhebber houdt daar denk ik.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door matthias klein
Maar niet iedere technoliefhebber houdt daar denk ik.

Ben geen techno liefhebber, maar vind het een leuk nummertje. misschien nog een extra synth erdoor ofzo. of de synths wat eerder.

Origineel geplaatst door JEFReak
Ben geen techno liefhebber, maar vind het een leuk nummertje. misschien nog een extra synth erdoor ofzo. of de synths wat eerder.

Zal ff kijken of er nog wat bij kan, maar ik denk dat ik m zo hou 8)

Lekker trackie hoor !! Beetje schumacher trekjes leek ik terug te horen .... perfect.

Alleen ik kan niet precies zeggen wat, maar hij mag wat vlotter op de een of andere manier.
Verder luisterd ie erg lekker weg !

Groetjes Glenn

Lekker trackie hoor !! Beetje schumacher trekjes leek ik terug te horen .... perfect.

Alleen ik kan niet precies zeggen wat, maar hij mag wat vlotter op de een of andere manier.
Verder luisterd ie erg lekker weg !

Groetjes Glenn

:) bedankt voor je reactie, Schumacher zegt mij niet zo veel, zal er s naar op zoek gaan. Ff vergelijkend warenonderzoek houden,, *D
De bedoeling was een minimal nummer te mixen, maar dat werd m niet echt. hehe

Klinkt goed hoor! Mooie mix
Komt die reverb uit Reason? Hoe heet ie reverb?
Thanx, ja die reverb komt uit Reason zelf, dat is de standaard rv-7 digital reverb. Maar wel met de decay op drie kwart open.

Wederom hele mooie track!

Ik kan dit wel goed hebben!
:okdan: Ik ben vereerd met de positieve reacties op synthforum

Als iemand ook nog goede feedback heeft, wil namelijk een paar tracks op gaan sturen :)

Laatst gewijzigd:
Back