juno 60 probleem

zwar

Nieuwkomer
Hallo,

Mijn juno 60 doet sinds kort niet meer helemaal normaal.

Ik heb een preset opstaan, ben aan het spelen en ineens knippert de display en springt hij in de manual mode. Dan verandert dus de sound en er staan enkel nog 2 streepjes in de display.

Ik dacht: dat is misschien de batterij. Dan heb ik maar even een juno 6.

Echter; als het apparaat nu in de manual mode staat met de chorus in een willekeurige stand (niet uit), dan gaat ook de chorus steeds uit nadat de display weer even knippert. En het gebeurt echt om de haverklap.

Hoogst irritant natuurlijk!

Kan dit nog een batterij-probleem zijn of is hier iets ergers aan de hand?

Alvast bedankt..

heb ik ook last van ! volgens mij staat er wel wat op het fora over .. dacht dat het of de mem preset wat een reset krijgt ofzow .. misschien was het iets met de batterij of die knoppen van de mem presets die misshcien door te hard spelen contact maken ofzow ..

zoek maar effe .. juno 60's zijn redelijk vaak aan bod gekomen

geen idee zwar, maar succes he..
kenne we weer rap los
ga trouwens nu s even die SE checken

is t niet gewoon een contactjedingetje die zit te niften?

jo zwar,
kheb precies dat zelfde problem vandag-
heb ook al op het forum gezocht maar niet echt iets gevonden.
dacht well dat er en nieuwe batterij in mijn bak zat.

ok, na wat zoeken idd gevonden, excuses.

wellicht kunnen jullie dit ook even checken:

"denk dat t euvel lag bij connector op t rechtse knoppenbordje, de meest rechtse, wat frobelen eraan deed zelfde euvel optreden..erin en eruit en nu lijkt t vooralsnog opgelost...fingers crossed
teven maar effe de brakke shaft-loze faders van mn cutoff en res temporarily gefixed:

iemand op het yahoo juno forum heb ik ook geholpen met het 'fixen' van het uitvallende memory probleem
(geluiden reverten naar default)..
bij hem was t ook dezelfde connector..
rechtse knoppen print, meest rechtse connector..

voor de volledigheid en toekomstige mensen met zelfde probleem"

Back