mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en bij de volgende afslag an uw ...linkerhand ....:doei:

Attachments

• 179.kl.jpg
    179.kl.jpg
    49,6 KB · Bekeken: 140
sinds ik allergisch ben voor rooklucht, doe ik af en toe een lsd-trip

Attachments

• kribklein.jpg
    kribklein.jpg
    73,8 KB · Bekeken: 139
Studio Update!!!

7.jpg

Mijn hobby-hoekje!

10.jpg

Mijn bureaublad met als stralend middelpunt de Yamaha O1X.. Naast het rack staan:
Alesis ModFX Philtre en Bitrman, Roland MC-505, Boss SE-50, Phonic mm1002a, Shure SM-58.
Monitoren zijn KRK Rokit 8's...

5.jpg

Close-up van het rack, van boven naar onder:
Mijn nieuwe vriendje, de Novation Nova :luv:
Behringer Ultra-Curve Pro DSp 8024
Behringer Composer Pro MDX2200
Behringer PX2000 Patchbay

6.jpg

Mijn andere nieuwe vriendje, de Alesis Ion! :luv:

8.jpg

Nog een keer het rackje..

13.jpg

KRK Rokit 8.. :halleluja
Met daarbovenop natuurlijk een koe!

14.jpg

De achterkant van mijn bureau.. Boel snoertjes! :engel:

1.jpg

En tot slot een kunstig fotootje.. Ledjes + hoge sluitertijd = vettigheid 8)

Mijn studio update:

De Yamaha FB01 module is binnen en daarnaast heb ik alles maar weer eens verplaatst zodat het wat makkelijker staat en bespeelbaar is.

Dit is mijn uit de hand gelopen hobby, waar ik veel tijd insteek... Ik heb de laatste paar jaar flink veel gewerkt en flink geïnvesteerd in mn studio, ik wou gelijk allemaal goed spul... Ik begin in september weer met school, dus dan moet er n flinke rem op mn verslaving, aangezien het inkomen dan flink zal zakken, maarja, dan heb ik intussen wel al aardig wat leuk spul staan8)
1.jpg

Mackie 24-8 en Hr-824
2.jpg

Van boven naar onder; Sherman Filterbank, Behringer Ultrabass, Dbx266Xl, Roland Jv-2080, Neutrik patchbay, Midex8, Alesis AI3
3.jpg

Andromeda, Ion en de JP-8000, op t derde schap staat normaal nog een 909, maar die staat momenteel bij Boemtsjak voor reparatie..

4.jpg

:halleluja
5.jpg

Phonic I7600, Focusrite Compounder, Fireworx, Lexicon Mpx110, Lexicon Mpx1, Access virus c
6.jpg

Pc met Creamware Pulsar 2, en n Deucetone Rat.. oja, en nog 1 of ander goedkoop behringer pedaaltje 8o)

Nou, das dus mijn paradijsje waar ik geregeld in te vinden ben.. :biertje: :W

Origineel geplaatst door shortwave
update van 6 maanden geleden

Met veel ledjes! Maar geen Lavalamp.... :D

Hehe, die bij mij is geen lavalamp, die zijn zo onorigineel.. De mijne is een lamp met daar in water, en daarin een embryo van een alien :D :maffia:

Die van mij: ook geen lavalamp... maar zo'n originele bureaulamp die je nog wel ziet in ouderwetse bibliotheken... gekregen van een goede vriendin van me.

Attachments

• bieblamp(2).jpg
    bieblamp(2).jpg
    69,3 KB · Bekeken: 152
:) Leuk hok, Ethereal! Ziet er netjes uit!!

:erm: ff in z'n algemeenheid: WAAROM worden er zoveel min of meer dubbele pics geplaatst met als enig verschil: vanuit een andere hoek (waarbij er geen ander/nieuw gear te zien is als op de vorige pic), in 't donker, close-up, etc. ? Affijn.... Boeit ook eigenlijk niet.. laat maar..

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
oja, en nog 1 of ander goedkoop behringer pedaaltje 8o)

Nou, das dus mijn paradijsje waar ik geregeld in te vinden ben.. :biertje: :W

Leuke setup :)

btw hoe is dat pedaaltje van behringer?

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Leuke setup :)

btw hoe is dat pedaaltje van behringer?

niet echt veel hehe... ding ruist sowieso nogal, en klinkt niet echt super ofzo, maarja voor die paar euro's.. ik had ff zin om iets te kopen die dag :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back