mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
het wordt steeds leuker hier

Attachments

• studio dec 2005 -1.jpg
    studio dec 2005 -1.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 117
Mooie setup Roel !!

is dat een M-audio prokeys 88? die nieuwe stage piano van M-audio?

ziet er gelikt uit....

Gr JD :okdan: :doei:

ik denk dat ik me maar aanmeld op het keyboard forum ik heb er blijkbaar geen verstand van :stupid :stupid :D

ik geloof je meteen dat het zo is..........
:)

Origineel geplaatst door demian
Mijn gearloos hok..

:D In plaats van hardware synths, voor ELKE softsynth een pc! De ultieme invulling van een studio voor iemand die soft wil/heeft en toch een volle studio wil!

;)

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D In plaats van hardware synths, voor ELKE softsynth een pc! De ultieme invulling van een studio voor iemand die soft wil/heeft en toch een volle studio wil!
;)

hahahaha... jij hebt het goed gezien.. ! :D

Nou, doe ik ook nog eens een duit in het zakje.

WARNING! CRAPPY QUALITY PHOTOS ALERT!

Overzicht.jpg

Overzicht.

Virus%20TI%20op%20Yamaha%2001x.jpg

Yamaha 01x, met Virus TI rustend tegen de muur. Erg crappy oplossing 8)

Machinedrum%20op%20Laptop.jpg

Laptop dient primair als steun voor mijn Machinedrum. En als desktop expander met MaxiVista.

Overzicht%20Rack.jpg

Van boven naar onder:

Clavia NordRack3
Alesis AI3
Access Virus Rack XL
Roland XV-5050
Lexicon MPX-550
Steinberg Midex8
Behringer Ultrapatch

KRK%20monitor%20i88x%2001x%20virus%20ti.jpg

De Yamaha i88x is extreem diep. Diep genoeg om een 01x bovenop te zetten.

Screenshot%2001x%20Routing.jpg

Screenshot mLan Graphic Patchbay (24 pre-fader, mLan Submix custom template) + Studiomanager.

Nou dat was het wel weer.

Volgende keer weer met een fatsoenlijke digicam.

J.

Laatste update... de DBX 566 staat er niet bij op maar dit is ongeveer zoals het nu staat:

-C-

Attachments

• ikke.jpg
    ikke.jpg
    213,9 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door jostiii
Is altijd handig als de Voices van de TI op zijn

:confused:

Origineel geplaatst door C738
Laatste update... de DBX 566 staat er niet bij op maar dit is ongeveer zoals het nu staat:

-C-

Misschien tijd voor een extra steuntje onder het midden van die plank? Krijg er een beetje een *KRAK*gevoel bij :)

Origineel geplaatst door Rauzi
Kan haast niet :D de TI heeft 80 voices. Moet je wel heel erg tekeer gaan met die hypersaw.

Ik zal het even uitleggen ;-)

In tegenstelling tot de Virus Rack gebruik ik de TI wel multitimbraal, vanwege de mogelijkheid nu dat de TI effects per part heeft ipv global fx. De TI heeft 3 stereo outs, dus ik gebruik max. 3 stereo parts en assign elke part naar z'n eigen dedicated stereo out. Als je dan 3 complexe parts hebt met flink wat unison en effects her en der, dan hakt dat er echt wel in, in die 80 voices. Ik heb het zelfs al wel voor elkaar gekregen dat er voicestealing ontstond.

Om er toch voor te zorgen dat alles goed vol blijft klinken zonder voicestealing, move ik de Virus-C-compatible patches naar de Virus Rack Xl (meestal voor de droge basslines en simpele arpjes). De Ti gebruik ik dan meer voor het pad-geweld (vanwege de lange amp-releases soms).

"Maar dan kun je toch net zo goed parts naar audio bouncen" -- mja, ik ben toch meer van het type "zo lang mogelijk midi houden zonder compromissen" :)

Nou moet ik er wel bij zeggen dat dat voicestealing maar _soms_ gebeurt hoor. In 9 van de 10 producties die ik doe is het helemaal niet noodzakelijk om er zo mee om te springen. Maar dan heb ik nog steeds het feit dat ik maar maximaal 3 parts op de TI wil gebruiken (eentje per stereo out). Door er een Virus Rack naast te hebben ben ik nog eens 3 parts extra, zij het met global fx).

Groet,
J.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back