mijn studio annex crib IX [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nova is niet plastic hoor :)

mja alleen de knopjes ....verder kan er denk ik genoeg warmte door die spleten weg zonder de nova lastig te vallen ..
mja ik kan weinig anders .... ik moet echt racks hebben enzo alles moet opgestapeld worden ...
weet ook niet zeker of mn virus wel veilig staat op de compounder

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
nova is niet plastic hoor :)

mja alleen de knopjes ....verder kan er denk ik genoeg warmte door die spleten weg zonder de nova lastig te vallen ..
mja ik kan weinig anders .... ik moet echt racks hebben enzo alles moet opgestapeld worden ...
weet ook niet zeker of mn virus wel veilig staat op de compounder

Mocht je iig nog rack oren nodig heben voor je Nova dan ben ik je man.
Ik heb een paar teveel gekregen toen ik ze had na besteld.

misschien heb ik die zelf nog wel .... zou ik ff moeten checken ... maar ik denk niet dat de nova in rack gaat .....
want t lijkt me erg onhandig werken vanuit rack ... mn virus of nord stop ik liever ook niet in rack...
tenzij t echt niet anders meer kan..

bedankt voor t aanbod iig :)

Re: WAT = DAT ..?

Re: WAT = DAT ..?

Origineel geplaatst door R-ond
watb = dat dat met die blauwe en rode switchez
nuik t typ ,..hmmm zeker die ,..moog in rack ziet r maar klein uit tov de toetsen ,..
en heb jij eigen wel een pulse [man dat ding rocked volgens mij ook voor jou ...muziek ]
iig weer een prachtig plaatje ...!

staat er onder hè ? ;)

Studio Electronics ATC-1...

Ik heb ooit een Pulse gehad,vond ik maar niks...zeker niet in vergelijking wat ik nu heb staan...:engel:

Origineel geplaatst door Sly Dog
En nu op naar de monitors, ReS! :eureka:

idd :)

komt ook nog als ik de boel hier heb verbouwt .. zodat ik ze op oor hoogte kan zetten ... mn boxen staan nu net iets boven in beeld .. wat je dus net niet kan zien :)

setje pioneers ..

Heeee grappig Resonance...

Heb jij ook zo'n oude Syntecno Teebee?
Een soort prototype lijkt het wel.
Het logo is nog eens sticker en er staat niets boven de knoppen.
Tenminste...dat is het geval bij mijn Teebee. Die zit in dezelfde behuizing als die van jou.

dit is de mark 1, voor zover ik weet geen proto type.. verder staat er hier wel wat boven de knoppen ...moet m trouwens nog steeds een keer laten updaten als die software updates de moeite waard zijn...

Reso, koop ff wat 19" rackjes voor je gear.
Geen gezicht zo en zonde.

Origineel geplaatst door fuse
Reso, koop ff wat 19" rackjes voor je gear.
Geen gezicht zo en zonde.

komt er binnekort ... 1 plank gaat weg zodat ik daar een torentje kan bouwen zeg maar :)
nu nog geen ruimte voor een rack .. moet nog ff uitdenken hoe ik dit allemaal t beste kan doen,
heb niet zoveel ruimte hier

Foto's uit de W.A.H.-Studio, zondag 5 maart 2006:

Foto 1: Alesis Micron, Boss DR3, Korg Microkorg.

Foto 2: Hfg BJ76 (zwarte doos), Hydas MEC5003 (wiite doos), Behringer UB1202.

Foto 3: Packard Bell E6320 computer, Sony MDS-M100 Minidisc recorder.

Foto 4: Boss BR8 digitale recorder, Casio SA1, Gem DEX20 pianomodule.

Re: Re: Re: sync or not

Re: Re: Re: sync or not

Origineel geplaatst door R-ond
[alleen die fotos van mn huidige ...grrrr setup t lukt maar niet
Dan kun je in plaats van de bijlage hier op Synthforum beter iets als www.imageshack.us gebruiken. Maakt er ook nog automatisch thumbnails of kleinere formaten van :).

Origineel geplaatst door phochos
Casio SA1
Daar moet ik er hier ook nog een van hebben liggen... m'n broertje kreeg 't ooit kado voor Sinterklaas, maar ik weet zeker dat ik er meer mee gespeeld heb als hem :D. Er zitten wel een paar gave leipe geluidjes in (Computer Sound!).

Re: Re: Re: Re: sync or not

Re: Re: Re: Re: sync or not

Origineel geplaatst door Yoozer
Dan kun je in plaats van de bijlage hier op Synthforum beter iets als www.imageshack.us gebruiken. Maakt er ook nog automatisch thumbnails of kleinere formaten van :).

Daar moet ik er hier ook nog een van hebben liggen... m'n broertje kreeg 't ooit kado voor Sinterklaas, maar ik weet zeker dat ik er meer mee gespeeld heb als hem :D. Er zitten wel een paar gave leipe geluidjes in (Computer Sound!).

Ja, op de Casio SA1 zitten hele goede geluiden en zeer bruikbaar voor de muziek.

Phochos:D

fooootos m

fooootos m

pics

Attachments

• s4020068.kl.jpg
    s4020068.kl.jpg
    52,6 KB · Bekeken: 131
picturs

picturs

ff weer in normaal mode
best muzikaalbeestjehoor die kat ..:doei: :luv: :luv: