SF-meeting

gjb68

Ouwe rot
Dag Formleden ik wou effe weten of er interesse cq animo is als ik meeting organiseer in Tilburg in Paradox met een PA,podium en een bar+personeel.
Er zijn geen kosten aan verbonden voor de organisatie is 't alleen belangerijk dat 't een avondvullend progamma is en dat er omzet gedraaid wordt dus veel:biertje:
Ik dacht omdat er een PA is dat dan de forumleden hun bijzondere ding aan alle andere leden(publiek)te laten horen op 't podium een voor een.
Liefst met onbekend,bijzondere,vintage.......of maakt niet uit leuke spulletjes.
Enfin ik hoor 't wel........groet Gert-Jan

lijkt me wel een prima idee.

count me in!

Met een performance

Attachments

• bleepdeclown.jpg
    bleepdeclown.jpg
    315,6 KB · Bekeken: 124
...dus retteketet naar beter bed :D

Nou ik ga mijn vintage gear er niet voor thuis laten.
Ik ben zeker van de partij.

De Paradox is een nette tent waar genoeg ruimte is voor synthjes e.d.

Komt helemaal goed daar :)

Super plan!

:) Klinkt zekerz oké!

:okdan:

o ja, check Pb!

Laatst gewijzigd:
Kom jongens effe wat concrete aanmeldingen dan ik een plan maken en mee naar de organisatie stappen om een datum te plannen zal op een zaterdag-avond worden (probeer ik)....moet natuurlijk geen vage bedoeling worden als je niet weet wie erkomt om iets te doen.
Er is genoeg ruimte er kunnen 100 man in er is een monitor-systeem een grote lange tafel voor 't kleine spul...etc en ik verzorg 't geluid8D
Heb al 1 concrete aanmelding van Zoidsity die wil een live-act in mekaar flansen.
Of hebben jullie podiumangst:D ............de zaal zit vol met geestezieke mensen die alles willen hebben op synthgebied en behulpzaam zijn.

groet Gert-Jan

Ola! Ik wil wel wat zooi meenemen, maar niet optreden. Dat is zo 2000 voor ons. :)

Ik vind het altijd leuk om naar de meetings te gaan maar als ik een avondvullend programma wil bijwonen in Tilburg betekent dit helaas dat ik al met de trein van 22:39 uur weer naar huis moet. :o:

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik vind het altijd leuk om naar de meetings te gaan maar als ik een avondvullend programma wil bijwonen in Tilburg betekent dit helaas dat ik al met de trein van 22:39 uur weer naar huis moet. :o:
same here....

Inderdaad lijkt het mij handig als eerst een datum wordt vastgesteld. Dan kunnen mensen concretere toezeggingen doen over optredens e.d.

Gert-Jan, wellicht kan jij daarom bij De Paradox nagaan welke dagen / avonden beschikbaar zijn?

Kijk eens aan de boel komt los.............prima........ik ga voor zaterdagavond neem aan dat de meeste leden door de weeks werken.
Het zal pas denk ik in Mei/Juni gebeuren neem aan dat April al volgeboekt is ga morgen(do) naar de organisatie voor info v/d datums.
Tja over 't totale plaatje moet even over hebben, je neemt spul mee maar je wilt niet op 't podium is ook goed d'r zijn genoeg tafeltjes/stoelen..........als iemand anders ideeën heeft laat even horen.

groet

Heb wat datums bleek toch wat moeilijk te zijn de Paradox-agenda is volgeboekt tot aan de zomervakantie.
Op z'n vroegst op zondag 23 april vanaf 1400 en de eerste vrije zaterdag op 30 september........dus zeg 't maar.
Schroom niet om je gitaar mee te nemen we hebben 2 gitaarversterkers en 1 basversterker.

groet8D

Origineel geplaatst door gjb68
Op z'n vroegst op zondag 23 april vanaf 1400 en de eerste vrije zaterdag op 30 september........dus zeg 't maar.
De zondag lijkt mij het handigst, zo kunnen mensen die zaterdags werken (juist ja, zoals ik) ook de mogelijkheid hebben om te komen. Tevens is de zondag natuurlijk ook dé dag voor culturele stedentripjes (zaterdag is boodschappendag toch?). :)

Als er nog een persoon nodig is om livesets aan elkaar te knopen middels zwarte schijven, wil ik graag mezelf "een persoon" noemen :D :dj:

Back