SF-meeting

Het enigste wat er ontbreekt is een dj-set............dat wordt altijd gehuurd maar ja dat kost knaken.......kan zelf wel een mixertje meebrengen van Behringer dan hoeven we alleen nog kijken naar 2 draaitafels.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Als er nog een persoon nodig is om livesets aan elkaar te knopen middels zwarte schijven, wil ik graag mezelf "een persoon" noemen :D :dj:
M0n0L0g1C weet er ieg wel een artistiek verantwoord pauzeprogramma van te maken. :biertje:

Als het op een zondag is haak ik af :)
Ik moet 's maandags werken en een behoorlijk eind rijden.

-C-

Ik kan zondag 23 april wel.
Misschien neem ik wel een gitaar mee met een sloot pedalen en analoge gitaarsynth :D

23 April is de enige vrije datum van dit seizoen jammer voor diegene die niet kunnen dan heb zelf ook met pijn en moeite vrij kunnen van m'n werk........maar als dit goed aanslaat organiseer ik 't volgend seizoen weer:)
Moet dit weekend wel uitsluitsel hebben ze willen 't maandag weten de organisatie komen er ook leden als bezoekers? heb me horen vertellen dat er gemiddeld 50 man komen op zo'n SF-meeting.
Dus laat je horen..................groet

p.s. ze willen weten hoe we die avond noemen dus kom maar op met namen er worden affiches gemaakt en komt in de progammaboekjes.

Synthforum patsfeest? :D

Maar net als JohnnyBusca wil ik ook wel wat meenemen maar optreden hoeft nou ook weer niet.

Nou da's dan lekker... 23 april. Dan kan ik niet. Is bovendien een zondag. Voor mij nooit handig. :(

Trouwens 23 april is wel erg kort dag voor zoiets, denk ik.

Overigens van die gemiddelde opkomst van 50 leden: daarmee bedoelde ik te zeggen dat als er 100 toezeggen te komen, dat je er dan 50 daadwerkelijk mag verwachten.

Of nog minder natuurlijk.

Tja het is wel kort dag ('t is over 3 weken) heb gewoon zoiets van heb alles tot m'n beschikking kost geen knaken moet snel iets regelen......maar ja Mei/Juni is alles al volgeboekt......voldoet deze middag/avond iedereen goed dan kan ik iets in 't nieuwe seizoen en ruim vantevoren plannen.
Moet gewoon proberen of 't leuk is ja/nee
Neem je spul mee zou ik zeggen ook al doe je niks op 't podium d'r zijn genoeg tafeltjes en stoelen en ik hou 2 monitorfloortjes over dan heb je ook je eigen geluid misschien wel handig om een klein mixertje mee te nemen of samen iets meenemen paradox heeft voldoende DI-boxen.
De mensen van Paradox willen een naampje hebben voor die dag?......bedenk eens iets.

Origineel geplaatst door gjb68
De mensen van Paradox willen een naampje hebben voor die dag?......bedenk eens iets.

SynthNerdje kijken ? :D

Nee prima neem je sl's maar mee ik neem die behringer dj-mixertje 2 kanaals mee.
Op wie kan ik rekenen die op de 23-ste iets komen doen dan kan ik een planning maken.

" Synthnerdjes horen & zien" .........geef ik door aan de organisatie als 't maar een naampje heeft vind allemaal prima.

Origineel geplaatst door gjb68
Nee prima neem je sl's maar mee ik neem die behringer dj-mixertje 2 kanaals mee.
Op wie kan ik rekenen die op de 23-ste iets komen doen dan kan ik een planning maken.

" Synthnerdjes horen & zien" .........geef ik door aan de organisatie als 't maar een naampje heeft vind allemaal prima.
Ik wil wel een DJ- setje doen hoor....altijd leuk :)

Origineel geplaatst door fuse
Of nog minder natuurlijk.
Maar wij zijn er toch! Das gezellig! Wat mij betreft gaat het door!

Hoe zeggen ze dat in friesland? :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wat mij betreft gaat het door!

Hoe zeggen ze dat in friesland? :)

It gjiet troch?

Ik kan het alleen simuleren, spreek het verders dus niet. :D

Origineel geplaatst door Sly Dog
It gjiet troch?

Ik kan het alleen simuleren, spreek het verders dus niet. :D

It giet oan
It sil heve

en op z`n ljouwerts....