SF-meeting

Hallo Leden ik moet even weten wie er nog een live-act wil uitvoeren d'r is er een toch wel belangerijke uitgevallen.
Ik heb daar nog niet veel concrete dingen van vernomen.
Ik bedoel Matthijs doet iets met gitaar&pedalen&synth,d'r gaan een paar dj-en........en dan houd 't op buiten "fuse&Busca die wat meenemen.

groet

Dus concreet gezien:

Naam: "Synthnerdjes horen & zien"
Wanneer: Zondag 23 april vanaf 14:00 uur
Waar: Meeting in Tilburg in de Paradox
Voorzieningen: PA, dj-gear, podium en een bar (+ personeel).
Toegang: Gratis
Capaciteit: Max. 100 man

Origineel geplaatst door gjb68
Neem je spul mee zou ik zeggen ook al doe je niks op 't podium d'r zijn genoeg tafeltjes en stoelen en ik hou 2 monitorfloortjes over dan heb je ook je eigen geluid misschien wel handig om een klein mixertje mee te nemen of samen iets meenemen paradox heeft voldoende DI-boxen.
Wat is het nut van tafeltjes met gear voorzien van eigen geluid wanneer er een dj of liveact speelt?

Ja dat snap ik dat heeft geen nut je krijgt dan een kakafonie van geluiden&herrie maar ik dacht tussendoor tijdens het afbreken&opbouwen van sets maar werkt 't niet dan niet bedoel het was maar een idee.

Ja dat snap ik dat heeft geen nut je krijgt dan een kakafonie van geluiden&herrie maar ik dacht tussendoor tijdens het afbreken&opbouwen van sets maar werkt 't niet dan niet bedoel het was maar een idee.
Ik vind het idee van een avondje synthforumkroeg juist het toffe aan dit idee. :okdan:
Dan hoeft er van mij niet eens zozeer een dag gear testen gehouden te worden. Een lekker pilsje, een goed muziekje en laat de gesprekken maar komen. :biertje:

Dat was zowiezo de bedoeling lekker babbelen met elkaar:biertje: want de PA van Paradox is samengesteld min of meer voor Jazz dus de broekspijpen zullen niet wapperen en je neusvleugeltjes gaan niet trillen.
Maar wil je dan helemaal vanuût Ljouwert hierheen komen om een beetje te komen babbelen aan de bar vind tof als je komt voor de brabantse gezelligheid.........ik kan 't weten als FRIES:)

Dat was zowiezo de bedoeling lekker babbelen met elkaar:biertje: want de PA van Paradox is samengesteld min of meer voor Jazz dus de broekspijpen zullen niet wapperen en je neusvleugeltjes gaan niet trillen.
Maar wil je dan helemaal vanuût Ljouwert hierheen komen om een beetje te komen babbelen aan de bar vind tof als je komt voor de brabantse gezelligheid.........ik kan 't weten als FRIES:)
Tuurlijk, ben het wel gewend om 3 uren te reizen om iets leuks te kunnen doen verderop in het land. :W
Nu hopen dat ik ergens in Eindhoven bij iemand neer kan crashen (vraag het wel aan forumlid Teknoudontknow).

p.s. ze willen weten hoe we die avond noemen dus kom maar op met namen er worden affiches gemaakt en komt in de progammaboekjes.

is het niet verstandig om dit op de voorpagina te zetten?
ik bedoel, alle algemene discussies worden niet door iedereen gevolgd.

en ik kan me herinneren van de vorige meetings dat het alleen voor leden was, waarom dan in het programma boekje?
ALS ik spullen mee neem wil ik eigenlijk ook wel een beetje de zekerheid hebben dat er alleen maar leden komen.
niet dat het een soort "synthprobeer" dag wordt voor tilburg en omstreken, dan ga je maar naar feedback...

Hey Chielos het staat er al op bedankt voor de tip.
Wees niet bang word geen knoppendruk dag door wildvreemde mensen er zullen hoogstens wat muzikanten komen maar die willen maar horen&zien dan fysiek bezig zijn en babbelen natuurlijk.
En in 't progammaboekje ging 't niet omdat voor april al gedrukt moet zijn en er worden geen affiches afgedrukt dat doen ze minimaal (publiciteit is niet hun sterkste kant).

En op wie kan ik allemaal rekenen bezoekers.....leden die iets op 't podium willen doen???
Laat horen......laat horen.

groet

En op wie kan ik allemaal rekenen bezoekers.....leden die iets op 't podium willen doen???
Laat horen......laat horen.

groet

:gaap:

ben wel van plan te komen, vorige keren was altijd erg informatief en gezeeli!
weet alleen niet of ik dan kan....

Om even de dingen samen te voegen... En om schaamteloos nog even wat aandacht te vestigen ;)
Ben zelf ook bezig met een dergelijk plannetje...

Dus voor iedereen die op de 23e april niet kan komen op deze meeting/party....

Check deze topic ook ff...

Zaterdag de 17e Juni in Schoonhoven (Zuid Holland vlakbij Gouda/Utrecht/Rotterdam)

Back