Geomasonic
Soundspirit
Hier heb ik een goed website gevonden:
http://www.fraudwatchinternational.com/
http://www.fraudwatchinternational.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
nou, dat is het hem precies, dat ik denk dat ie toch eerlijk zou kunnen zijn. Hij is zo vreselijk specifiek.
Ik denk dat ik hem ga mailen, dat ie het geld overmaakt en ik het daarna opstuur. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik denk dat via iban het makkelijkst is of niet?
Origineel geplaatst door cream
mmm kreeg vandaag dit mailtje over mijn akai s6000:
Thanks for your mail,i do want you to know that am ok with the price , and the payment will be by Cheque ONLY,as i have a contact in who will make payment to you on my behalf by Cheque drawn from germany bank, so if you are ok with this,get back to me asap with your details needed for the addression of the Cheque such as below:
Name to be on the Cheque:
Address where Cheque will be received by you:
Phone Number's such as Mobile ,Land line and OfficeNumber:
As regards the shippment,i have a responsible shipping agent that will come for pick up as soon as you received your money and confirm this to me,i will ask m y shipper to come for the pick up asap..
Best regards.
Vond het twijfelachtig dus maar niet gedaan..

Origineel geplaatst door JimmySX
Ergens is dit behoorlijk tegenstrijdig![]()
![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door cream
mmm kreeg vandaag dit mailtje over mijn akai s6000:
Thanks for your mail,i do want you to know that am ok with the price , and the payment will be by Cheque ONLY,as i have a contact in who will make payment to you on my behalf by Cheque drawn from germany bank, so if you are ok with this,get back to me asap with your details needed for the addression of the Cheque such as below:
Name to be on the Cheque:
Address where Cheque will be received by you:
Phone Number's such as Mobile ,Land line and OfficeNumber:
As regards the shippment,i have a responsible shipping agent that will come for pick up as soon as you received your money and confirm this to me,i will ask m y shipper to come for the pick up asap..
Best regards.
Vond het twijfelachtig dus maar niet gedaan..
Origineel geplaatst door 100%
Iemand die wat wijze raad heeft, ik heb vandaag wat raars mee gemaakt op ebay.
Ik had op de duitse ebay een artikel gewonnen voor zo'n 300 euro, wat normaal zo'n 400 waard is, goed koopje dacht ik dus. Omdat het verzonden moest worden vraag ik den Gesamtbetrag(totaalbedrag). Krijg ik een mailtje terug dat het apparaat toch al heel oud is(weet ik), en dat ik hij het geboden bedrag te hoog vindt. Ik mag hem hebben voor 160 incl verzenden.:confused: Verder zegt hij dat ik z'n gegevens via ebay kan krijgen, zoniet dan mailt hij ze wel door. Heeft ie ook gedaan, en die zijn hetzelfde als bij ebay. Ik heb naar z'n email-adres gekeken en is hetzelfde als bij ebay dus het is niet iemand anders. Ook z'n adres gecontroleerd en het is een bestaand adres. Daarbij heeft hij een feedback van zo'n 180 en 100% positief, en lid sinds 2002.
Is dit een nieuwe manier van oplichten of weet hij niet wat hij in handen heeft?
Origineel geplaatst door 100%
Iemand die wat wijze raad heeft, ik heb vandaag wat raars mee gemaakt op ebay.
Ik had op de duitse ebay een artikel gewonnen voor zo'n 300 euro, wat normaal zo'n 400 waard is, goed koopje dacht ik dus. Omdat het verzonden moest worden vraag ik den Gesamtbetrag(totaalbedrag). Krijg ik een mailtje terug dat het apparaat toch al heel oud is(weet ik), en dat ik hij het geboden bedrag te hoog vindt. Ik mag hem hebben voor 160 incl verzenden.:confused: Verder zegt hij dat ik z'n gegevens via ebay kan krijgen, zoniet dan mailt hij ze wel door. Heeft ie ook gedaan, en die zijn hetzelfde als bij ebay. Ik heb naar z'n email-adres gekeken en is hetzelfde als bij ebay dus het is niet iemand anders. Ook z'n adres gecontroleerd en het is een bestaand adres. Daarbij heeft hij een feedback van zo'n 180 en 100% positief, en lid sinds 2002.
Is dit een nieuwe manier van oplichten of weet hij niet wat hij in handen heeft?
Origineel geplaatst door MadR
eh ebay en paypal .. doe ik iig geen zaken meer mee .. bescherming van verkopers zullen ze bedoelen .. nee dank u !