Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...

...

:W

Attachments

• sf4.jpg
    sf4.jpg
    97 KB · Bekeken: 140
Veel spaghetti in jouw pizzeria, RednoiZ. :) Ziet er ook wel praktisch ingericht uit (ik mis enkel de monitors).

Wat voor modulars heb je daar staan?

.

.

de monitors staan aan de andere kant,en geen pc he..(soms staat mijn laptop erbij voor de digitale randjes) er staan 2 300 watt actieve speakers op statief aan de andere kant..vergeten..
Modulairs: digisound 80 met 15 modules en een formant met 14 modules en een zelfbouwsynth gebaseerd op de 2600,semimodulair..lekker patchen!!:okdan:

Origineel geplaatst door bassio
hij is leuk hé .
ik krijg wel sterk de indruk dat cash het niet met mijn muziek eens is , gek eigenlijk .

Mr.Cash was heel openminded hoor, hij werkte al flinke tijd samen met Rick Rubin (oa famous als Slayer Engineer) en als hij niet zo "sudden" gestorven was zou er nog een übercoole samenwerking zijn gekomen tussen Cash en Reznor (:halleluja )

Als ik verhuisd ben zal ik m'n studio posten, incl m'n J.Cash poster, dies bijna levensgroot en stamt uit het tijdperk van de promo tour voor het album "American Recordings" :D

:halleluja Cash ROCKED !¡:dj:

..

..

Origineel geplaatst door mono-poly
Mooie foto's Red!

Ik zal wat high resolution posten op de synth groep van flickr.com..:okdan:

Die muren zijn wel erg Milka hoor. :)

de andere kant ..

de andere kant ..

is knalrood..:D

Attachments

• rood.jpg
    rood.jpg
    87,1 KB · Bekeken: 135
..

..

maar wel muren van een meter dik,stalen deuren en luiken...de ruimte is echt helemaal dood qua sound..perfect..er staan zo'n 15 djembee's en andere trommels in de hoek maar die trillen helemaal niet mee als ik voluit speel.(voor zover dat kan met 600 watt in 70 m2...:D ):koffie:

en nog een om het af te leren..

en nog een om het af te leren..

:biertje:

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    91,6 KB · Bekeken: 143
Nieuwe indeling: rackje voor m'n synth's vanmiddag aan de muur geschroefd. De R8 op m'n bureau moet nog worden aangesloten, net als m'n moduletjes in het kastje en de DX27 kom nog schuin te staan.

Gave kleur blauw die wanden RednoiZ!

... en maar eens een kiekje van mijn hokje. Op de foto's ontbreken mijn s30 en en mijn rd600, die staan beiden in het repetitiehok van onze band.

Attachments

• dsc00846.jpg
    dsc00846.jpg
    63,9 KB · Bekeken: 143
...en mijn gepimpte ikea jerker (gepimpte jerker, dit wordt bijna een 18+ thread :D), zodat ik wat rackspace heb gecreëerd.

Attachments

• dsc00847.jpg
    dsc00847.jpg
    63,2 KB · Bekeken: 144
Ik ben weer aan het inkopen. Hierbij mijn nieuwe studio in wording. Ik zal binnenkort weer eens wat machines bij vrienden terug gaan halen.

Attachments

• nieuwe studio 001.jpg
    nieuwe studio 001.jpg
    36,9 KB · Bekeken: 140
nog eentje:

Attachments

• nieuwe studio 003.jpg
    nieuwe studio 003.jpg
    33 KB · Bekeken: 149
fotos zijn wel een beetje brak zie ik. Ik heb ze een keer naar mezelf gemaild om ze automatisch te verkleinen maar dat is ook geen succes.

Attachments

• nieuwe studio 004.jpg
    nieuwe studio 004.jpg
    27,2 KB · Bekeken: 141
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back