Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De MKS80 in zijn nieuwe omgeving.....

Attachments

• img_0478_2.jpg
    img_0478_2.jpg
    104,3 KB · Bekeken: 125
De Odyssey en de Spirit heb ik toch maar even anders geplaatst, want de ARP stond eerst op de grond en dat werkte toch niet prettig. Ik zag in Amsterdam een tafeltje op de Overtoom staan dat met grofvuil mee moest, en dat bleek er geknipt voor :) (moet alleen eigenlijk even een likje verf hebben).

Attachments

• img_0460_2.jpg
    img_0460_2.jpg
    94,5 KB · Bekeken: 118
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Hooihuis
De MKS80 in zijn nieuwe omgeving.....

Very nice, Hooihuis :okdan:

...en een laatste overzichtfoto; de rest heb ik al eens eerder geplaatst. Voorlopig ga ik weer tracks maken in plaats van schuiven met spullen, want ik denk dat deze opstelling wel lekker werkt.

Attachments

• img_0466_2.jpg
    img_0466_2.jpg
    90,7 KB · Bekeken: 131
Origineel geplaatst door Bartology
Ik zie de Millenium Falcon :halleluja

Ja, die Falcon ben ik echt trots op, die ziet er levensecht gedetailleerd uit. Heeft een vriend van mij in elkaar gezet en speciaal gespoten met ik weet niet hoeveel lagen, zodat er allemaal roest en vuiligheid op lijkt te zitten.

@ Chielos: ik heb gelukkig een zeer begripvolle vriendin......tenminste, waar het deze hobby betreft :D

Nog sterker, ze gaat zelfs mee gear kopen... ;)

Staat er keurig bij, die MKS-80. En voor de rest ook een studio om UUUUUUUUUU tegen te zeggen. :okdan:

(ook al mis ik de M3X wel een beetje).

Ach je hebt de M5 nog. Bedien je trouwens met je tenen?

Origineel geplaatst door search64
Ach je hebt de M5 nog. Bedien je trouwens met je tenen?

Waarschijnlijk bedoelt Albino Scorpion die ook :)

Ja, het is wel een compromis die plek op de grond. Maar in de praktijk valt er wel mee te werken hoor, ook al moet ik soms op de grond gaan zitten....een andere plek had ik helaas niet meer. Voordeel is wel dat ik hem samen met de Korg MS spullen kan patchen, want het staat allemaal mooi bij elkaar.

man, en al dat stof dat langs de grond gaat?
het zijn mijn zaken niet, maar ik zou echt mijn best doen een andere plek voor die prachtsynth te vinden.

2 Hooihuis; Erg nette studio 8) Veel erg leuke (en ook flink prijzige overigens) gear!! Erg vet :okdan:

Ik plaats volgende week mijn nieuwe foto van de W.A.H.-studio. Ik heb nu alles staan op mijn 'oude' computerbureau en het staat nu allemaal heel erg gemakkelijk te bedienen. Begin ook meteen weer met de opnamens voor verschillende projecten.

Phochos:D

De Odyssey en de Spirit heb ik toch maar even anders geplaatst, want de ARP stond eerst op de grond en dat werkte toch niet prettig. Ik zag in Amsterdam een tafeltje op de Overtoom staan dat met grofvuil mee moest, en dat bleek er geknipt voor :) (moet alleen eigenlijk even een likje verf hebben).

al mijn tafels en meubels waar mn synths en mixert en soo opstaan komen ook van ...hmhm de kraak
zeg maar [= heet dat niet over al t zelfde ]
bureautafel van de ouwe mavo om de hoek
een mega joepert van een stevig brede 180.m ofso bureau van de rabobank
ok een reparatie/cable en stekkers kast met wielen met van dielange diepe laden ,......thnx rabobank
rest van op&aan hang spul home-made

@ hooihuis
idd een van de leukste / ok layout van synths muziekspeelkamertjes hiero
veel mod/ok mono bakkies & toch een paar erg leuke polysynths microwave/mks/z1 = ook erg vett app
goede toevoeging voor bij de rest van anloogjes

soo:okdan: :okdan: :okdan:
zullen we een toevoeging bij deze draad doen een ;
een waardering graagd ....9.5:engel:
wel jammer dat je cs 30 er zo verlaten bijstaat
is een lang-slank ...app moet in de buurt van je ms sectie toch wel te installeren zijn???
mijn favo

Bij deze een update, het vakantie geld is weer op met de toevoeging van een Eventide H3000, een Roland Dimension-D en een Akai S5000 :)

resize.JPG

Volgende project is om de zolder opnieuw te isoleren en de hele mik naar boven te verhuizen, vandaar dat her er momenteel uitziet als een complete chaos, maar de zolder is nu mijn eerste prioriteit ;)

Origineel geplaatst door R-ond
wel jammer dat je cs 30 er zo verlaten bijstaat
is een lang-slank ...app moet in de buurt van je ms sectie toch wel te installeren zijn??? mijn favo

Ja, heb je volkomen gelijk in want daar zat ik ook al aan te denken. Ik had het idee om de CS-30 en de Juno-106 met elkaar van plaats te laten ruilen; zou veel handiger zijn. Alleen staat de Juno nu bijna op zijn kant zeg maar zodat hij qua diepte vrijwel geen plaats inneemt, en dat is bij de CS-30 niet mogelijk door zijn wat aparte vorm. Nou ja, moet nog maar even kijken wat ikdaarmee ga doen.

Overigens hier nog een fototje van de geimproviseerde setup (beneden in de woonkamer) waarop ik mijn laatste track gemaakt heb....was wat aan het klooien en voor ik het wist ontstond er iets waar ik wel mee verder wilde. Is wel ironisch eigenlijk omdat ik een paar meter verderop lekker met analoge synths aan de slag kon, maar zo gaan die dingen soms :)

Attachments

• img_0129_2.jpg
    img_0129_2.jpg
    69,6 KB · Bekeken: 119
Ik kan in Marcel z'n doos kijken!

Hahahahaha!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back