Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door RednoiZ
He thnx,ik ben net dit jaar 40 geworden dus qua tijdslijn zit het wel goed dan..;)
voelt ook lekker hoor,lekker patchen..:biertje:

Ziet er zeker mooi uit Rednoiz, lijkt me een fijne studio om in te werken. Alleen die RM1X valt een beetje uit de toon op de foto qua tijdslijn :)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Alleen die RM1X valt een beetje uit de toon op de foto qua tijdslijn :)

Ja zit al jaren te klooien met rhytmeboxen en een laptop,maar ben de voor mij perfecte drumsequencer nog niet tegengekomen...
Gebruik hem in combinatie met een kenton pro 2 om synthlijntjes mee aan te sturen en als masterclock,ook voor de mono/poly en de sq-10/formant/ms20 .Met de rm1x kan ik mooi velocity en een voetpedaal gebruiken om mijn digisound aan te sturen,erg leuk.
Heb ook een maq16/3,regelwerk e.d geprobeerd maar voor drums werkt de rm1x erg leuk..Ik haal superdrumgeluiden uit de modulairs,en stuur die met de rm1x aan..
Alleen die presets,die zou ik er het liefst uithalen..Ik haal nu ook wel drums uit reaktor,maar de pc gebruik ik ook voor opnames in combi met de aw16g van yamaha..
Ben er nog niet uit.....

UL_888710_11540742832_x.jpg

-C-

Origineel geplaatst door Sjoshke
En??? Inspireert blauw/paars nou ook daadwerkelijk (zoals ze zeggen)?????

jazeker....ik heb nooit inspriatieproblemen......er komt altijd wel wat...:mexico:

Mijn muren zijn niet geisoleerd. Maar vanwaar die vraag??? Kom je soms naast me wonen? :D

Gezien het op zolder is en de nok (dak) nog in de kamer zit (dus geen verlaagd plafond) heb ik alleen maar, voor de akoestiek van dat noppen schuim geplaatst in de punt van het dak. Maar dit isoleert niet voor het geluid, ..........ook niet voor de warmte heb ik al gemerkt. pffff.

Origineel geplaatst door C738
UL_888710_11540742832_x.jpg

-C-

jaja Robin, we weten t wel :dj:

Origineel geplaatst door Sjoshke
Mijn muren zijn niet geisoleerd. Maar vanwaar die vraag??? Kom je soms naast me wonen? :D

Gezien het op zolder is en de nok (dak) nog in de kamer zit (dus geen verlaagd plafond) heb ik alleen maar, voor de akoestiek van dat noppen schuim geplaatst in de punt van het dak. Maar dit isoleert niet voor het geluid, ..........ook niet voor de warmte heb ik al gemerkt. pffff.

Wahahaha, toevallig trek ik wel naar Utrecht (Tuinwijk). Ik ga mijn spullen ook op zolder plaatsen, maar zit nog na te denken hoe ik dit isoleer.

Dat dacht ik al,

Schalkwijk is een dorp in provincie Utrecht, dus we zullen geen herrie van elkaar horen, :D

Er is op dit forum genoeg te vinden omtrendt isoleren van je studio.

Ik heb makkelijke buren, met kinderen die meer herrie maken dan ik, :D :D :D
............ en ..........men vindt mij muziek wel leuk (zegge ze).

Ongelooflijk, maar waar ............. als ik een paar dagen niets gedaan hebben, meld de buurman "Ik hoor al een paar dagen niets meer??"

Zoek ff op dit forum naar geluidsisolatie

succes

nog wat closeups..en zo

nog wat closeups..en zo

;)

Attachments

• sfa1.jpg
    sfa1.jpg
    94,1 KB · Bekeken: 129
...

...

als het te veel word geef maar een gil..

Attachments

• sfd1.jpg
    sfd1.jpg
    98 KB · Bekeken: 125
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back