Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooi hoor al die lampjes

Hallo, ik ben al een tijdje lid maar heb volgens mij nog nooit echt iets gepost. Ik heb nu toevallig wat foto's van mijn kleine maar fijne "studio" gemaakt, en ik dacht waarom zou ik ze niet posten. Ik hou me voornamelijk bezig met het produceren van acid en electro en vage dingen die niet echt te plaatsen zijn. Vroeger nam ik dat op op een oude cassetterecorder, maar die heeft het begeven (hij eet de bandjes op). Goed. Over tot visueel materiaal. Zoals jullie zien hou ik van degelijke apparaatjes 8D

overzicht.jpg

an1x.jpg

schuin.jpg

Dus dat.

Laat ik ook maar eens wat fotootjes plaatsen: iets minder synth-georienteerd dan de meesten, maar goed: voor mij een leuk setje.

Een overzichtje:
Studio%20OZ%203806.JPG

Photon als main-keyboard :) Goede monitors moeten er nog is komen, ik doe echter het meeste met koptelefoon.
Workspace%203806.JPG

RS7000%20+%20mixer%203806.JPG

Wat Overdrives...
Effectpedals%203806.JPG

En effectrack voor gitaar + wat compressors (die ik weinig gebruik)
Rack%20+%20amp%203806.JPG

Origineel geplaatst door Albert
L

En effectrack voor gitaar + wat compressors (die ik weinig gebruik)
Rack%20+%20amp%203806.JPG

is dat een NT1A daar voor je marshall?

Een NT-1, niet direct je eerste keus voor een gitaar-cab, maar klinkt best lekker. (combineer het met het geluid van mn hotplate + podxt)

Eigenlijk wel grappig dat je bij veel studios ziet dat het qua ergonomie niet overhoudt maar da's vaak uit nood geboren lijkt me.
Lijkt me iig niet fijn werken als lang aan een track werkt en je iedere keer last krijgt van nek/rug omdat je zo klote zit/staat.

Bedoel je dat naar aanleding van mijn fotos? IK heb juist geprobeerd alles zo neer te zetten dat alles wat ik veel gebruik in de buurt (binnen armlengte) staat.
Voorbeeld: mengpaneel gebruik ik amper (af en toe gain instellen en that's it), zelfde geldt voor de compressors, gebruik ik eigenlijk niet, vandaar dat ze onderin het rek zitten. Aan de andere kant gebruik ik de photon, rs-7000 en podxt/MPX-1 vaak. Zo ook mn amp. En die staan dus binnen werkbereik. Voor mij dus geen zere rug/nek.
Maar het blijft inderdaad compromissen sluiten vanwege ruimtegebrek.

Die effectpedalen komen gelukkig regelmatig in actie........ (zitten een paar hele fijne tussen..):)

nou ik ben weer aan het verbouwen in verband met monitorplaatsing. heb de vorige fotootjes er maar even afgehaald. nieuwe volgen tzt.

Origineel geplaatst door ruudvee
Hoi Roel

Je moet je monitors omdraaien.
De tweeters horen aan de buitenkant en de woofers aan de binnenkant.:eureka:

precies andersom dacht ik ?

Origineel geplaatst door ruudvee
Hoi Roel

Je moet je monitors omdraaien.
De tweeters horen aan de buitenkant en de woofers aan de binnenkant.:eureka:

nee.. de woofers horen onder, en de tweeters horen boven 8o) :D

Tijd voor nieuwe pics, er is de laatste tijd veel veranderd.

Totaalplaatje:
Studio_top.jpg

Aangepast Ikea meubel, 2x3U rackspace ingebouwd (WaMiRack, TC M-One, JV-1010):
Studio_front.jpg

Roland RD-700, Korg Triton Le en Spirit Folio SX:
Studio_piano.jpg

Nog een om het af te leren:
Studio_left.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back