Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
je hebt toch wel ergens een gaatje gelaten om tussen je apparatuur te geraken? :D

Origineel geplaatst door 6 trak
je bedoeld dat je je apparatuur weer afbreekt om nog ff dat muurtje o.a. verder af te schilderen? :confused:

Het wordt zeker nog een keer afgebroken want ik wil nog een systeemwand voor de schoorsteen plaatsen met extra geluids isolatie en een andere werktafel bouwen, maar dat project bewaar ik voor de koude winterdagen ;)

Origineel geplaatst door Marcel D
Zeker weten, of dacht je dat ik op een trampoline spring om over de CS80 te geraken? ;)

ik schrik van niks meer

8o)

dx9

dx9

Origineel geplaatst door Marcel D
Verbouwing is grotendeels klaar dus ik ben vandaag maar eens in de weer geweest om alles naar de zolder te verhuizen en aan te sluiten :)

resize2.jpg

blijft fatt cs 80
moest eg ff looken ,...maatis een nee twee keer een dx9 [toch...?]
ik had die als eerste wat een bout app...maar goed ik wist helemaal niks alleen dat je op een key moest drukken om geluid te verkriujgen laat staan midi of operators
dx 9 vindt jij t wat ...?

Re: dx9

Re: dx9

Origineel geplaatst door R-ond
blijft fatt cs 80
moest eg ff looken ,...maatis een nee twee keer een dx9 [toch...?]
ik had die als eerste wat een bout app...maar goed ik wist helemaal niks alleen dat je op een key moest drukken om geluid te verkriujgen laat staan midi of operators
dx 9 vindt jij t wat ...?

Dat zijn 2 DX7's, maar daar gaat er binnenkort een van weg want ik heb er maar 1 nodig om de TX816 te bedienen ;)

totaal beeldje
DSCF1.JPG

mixer met nog wat rackspace, ( deur ligt er een beetje raar bij ja :) heb vanuiit die opening foto,s geschoten
DSCF2.JPG

linkerkant desk
DSCF3.JPG

rechterkant desk
DSCF4.JPG

keys, draaitafels, airco
DSCF5.JPG

overzichtje andere hoek
DSCF6.JPG

sequencer, ableton live hangt hier slave aan als ik afmixen ben, hoef ik niet heel tijd naar de spatie te rennen om het stuk weer opnieuw te horen. Verder als ik geen inspiratie meer heb met ableton , hangt de hele studio incl vst,s met midi hieraan en sequence ik hier mee
DSCF7.JPG

totaalbeeld
DSCF8.JPG

donker
DSCF9.JPG

Een echte Parkieto? :D

achter dat doek zit niets, is een stuk karton met een vuilnis zak erover heen gespannen, als opvulling, anders kijk ik zo tegen de muur aan.

fuse, parkieto? was dat :D

Origineel geplaatst door MrM
Ja ja, achter het doek zit niets. Tuurlijk :maffia:

Je wilt gewoon je secret weapen anoniemeren...

najah, ik had er graag een sherman v2 rack gehad en een rijtje compressors, en een 909 er boven op had ook niet mis gestaan, maar helaas eerst sparen.

Origineel geplaatst door MrM
En wat is je geheime wapen, dat verstopt is onder het plastic doek?

zn geheime wapen zit in dat plastic zakje te zien op foto 3 :)

erg knus studiotje je heb t maar goed voor elkaar daar :W

btw.. je kan ook rack blinders kopen (of maken) , gewoon zwartje balkjes ter grote van een unit of meerdere units dat staat iig mooier als een vuilniszak of whatever t mag zijn :)

Origineel geplaatst door sten
Wat voor tft's heb je ? Zien er strak uit nml.

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar..

racking

racking

wat ik by marcel en jou [anoniempje[wil nooit zn naam vertellen ,..he?]
is dat t mooi rond om je heen gebouwd staat en asje een losse kamer ervoor hebt kan dat [zzolder ideaal in de hoek ,...

ik heb thuis nog een xtra kamer maar das mn door loop naar de balkon lastig en slapen kindern boven en onder
zit nu lekker in de woon kamer ,..[fotos blad 17/18]

maar niemand zeg wat vananaoniempje zn well layed out racks mooihouten rack voor tfts en midi klavier en racks l +r
erg leuk hourten rack [selfmade= nie soo moeilijk ...doet t maar eens ]

of hebje deze op t forum laatst gekocht stonden dr ook 2 ofso tekop ...

mixer rack is ook wel een idee ,.schuine pote en speakers stand lijk ook een selfmade ,..custum in elkaar gelast stand [ik ga binnekort lascucuc beginnen ,...[ideen kryg ik]

en @ marcel
ik d8 eg dat de dx7 er anders uit zag zwarter ,..met /zonder floppy en groter dan dx9
wany de dx9 kan ik nog wel herrinren die was VIES bruin ,...

tx16 = 6x dx9 lijkt me een lastig ap ...misschien is juist welheel makeelijk met layeren van sounds
weetkdus niet
maar asje van verschillende presets de operators moet gaan tunne ...pff

yep ik ben een luie dx fanaat

sten/cisco >> De tft,tjes zijn van hyundai, type b91, 19 inchjes. waren precies een jaar terug 333 euro weet ik nog goed want het kwam op 666 euro totaal :D

rond>> Het houten desk/rack combi heb ik van een forumlid gekocht.

Alle stands, dus de monitor stands, de mixer stand + de 2 x 6u rack extensies, en de trolley waar de asq10 op staat is allemaal quiklok materiaal.

De keyboard standaards zijn ultimate,s eentje is aan de onderkant in een verstekbak afgezaagd zodat ik hem verder onder het schuine dak kon plaatsen, de andere zwarte deltex moet nog in verstek gezaagt worden

het enigste wat wel zelf in eigen huis gemaakt is, is de draaitafel, met rubberen machine poten eronder. ja het houten desk is ook zelf gemaakt maar niet door mij dus. ( is maar goed ook want ik kreeg hem vast niet zo mooi)

Cam van mijn ma geleend dus here we go! :

OverView04b.JPG

OverView06b.JPG

OverView05b.JPG

Niet alles is momenteel aangesloten nee :p

Binnenkort weer een veranderende W.A.H.-Studio, nu er weer wat nieuwe apparaten bijgekomen zijn.

Phochos:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back