Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Roel
foei je pulse zo dicht bij de grond! ik heb nog wel wat rackspace over hier.. .zo ineens ;)
Lekker op de knietjes er voor en tweaken maar :D

Origineel geplaatst door mc_kwok
mijn 'slaapkamer'

Kwok, mijn astrale voorgevoel zegt me, dat je binnenkort die rooie midiplug er per ongeluk uit gaat schoppen met desastreuze gevolgen. Doe er wat mee! ;)

Voor de pulse heb ik die hele hendige vst editor, ook omdat ik de knoppen wil ontzien. En die rode plug tja, die ga ik inderdaad even verhuizen naar achteren :).

Bericht door een moderator:
En nu weer ontopic :D

wat een mooie studio man !

ik zal ook es proberen over een week of 4 ook een pic te schieten ( dan zit ik in mijn eigen huis hoop ik)

Gr JD

@Kwok: Staan de monitors wel fijn opgesteld?
Het lijkt me dat je bureau meetrilt tijdens het afspelen, dat je Spectralis het geluid uit de rechterbox blokkeert en dat je monitors ook niet bepaald op oorhoogte staan. :geslaagd:

Origineel geplaatst door Sly Dog
@Kwok: Staan de monitors wel fijn opgesteld?
Het lijkt me dat je bureau meetrilt tijdens het afspelen, dat je Spectralis het geluid uit de rechterbox blokkeert en dat je monitors ook niet bepaald op oorhoogte staan. :geslaagd:

ja, die opmerking kreeg ik in het offtopic-internetverslaafden hoekje, de chat, ook al door. Ik ga eens kijken of daar wat aan de te doen is :). Dat meetrillen is overigens gelukkig niet het geval.

bij ikea hebben ze rubberen blokken waar je cd's in kan doen die heb ik zelf ook en het werkt aardig

of je kunt er spikes er onder doen

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik ga eens kijken of daar wat aan de te doen is :).
Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid twee kruidenbakjes van de slagerij waarin ik ooit heb gewerkt. Deze heb ik vervolgens met zand gevuld en ze vormen een prima ondergrond voor mijn monitors. :)

Afbeelding 1:
Foto-0034.jpg

Afbeelding 2:
Foto-0035.jpg

net alsof die mini genelecjes trillen ;)
wel ideale standaardjes zo! tot hoe hoog of hoe laag gaan die speakers eigenlijk?

en @ kwok waarom zet je je m1's niet op een stapeltje boeken/beklede bakstenen/weet-ik-het, heb je ze beter op oorhoogte ook!

Laatst gewijzigd:
Re: W.A.H.-Studio 21-10-2006

Re: W.A.H.-Studio 21-10-2006

Origineel geplaatst door phochos
Hier een nieuwe foto van de W.A.H.-Studio vlak voor de opnamens voor de nieuwe cd "Micronoxe".

Phochos:D

In november nog een foto omdat zowel de Midiman Oxygen 8 als de Korg ER1 er nog bijkomen.

Phochos8>

Origineel geplaatst door ruudvee
Mijn "studio" update.
Gelukkig niet meer op zolder met dat lastige schuine dak.

Op die plank is nog mooi ruimte voor een Virus tafelmodel. :duivels:

Origineel geplaatst door Roel
net alsof die mini genelecjes trillen ;)
wel ideale standaardjes zo! tot hoe hoog of hoe laag gaan die speakers eigenlijk?
Het laagste punt is 0 en het hoogste punt is 28,5 centimeter. Dit zijn trouwens de 8030's.

Tijd voor een mini-update... show me your rack, baby! :D

rack_301006.jpg

... zal wel weer een beetje moeten inkrimpen de komende tijd, ik heb nu zelfs te weinig kooimoeren... :D

ziet er mooi uit :)

wat is dat ding onderin met die blauwe vierkanten?

Da's een Antec Studio Take 4 silenced rackmount voor m'n PC. Loeizwaar, een bezoeking om in het rack te hijsen (in je ééntje...) maar wel echt een perfecte computerkast voor in de studio. Heerlijk stil ook, als je een beetje op de onderdelen let.

Erg handig zo'n kast met een glazen deur.
Kun je mooi naar de knopjes kijken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back