ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Lekker op de knietjes er voor en tweaken maarOrigineel geplaatst door Roel
foei je pulse zo dicht bij de grond! ik heb nog wel wat rackspace over hier.. .zo ineens![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lekker op de knietjes er voor en tweaken maarOrigineel geplaatst door Roel
foei je pulse zo dicht bij de grond! ik heb nog wel wat rackspace over hier.. .zo ineens![]()

Origineel geplaatst door mc_kwok
mijn 'slaapkamer'

Origineel geplaatst door Sly Dog
@Kwok: Staan de monitors wel fijn opgesteld?
Het lijkt me dat je bureau meetrilt tijdens het afspelen, dat je Spectralis het geluid uit de rechterbox blokkeert en dat je monitors ook niet bepaald op oorhoogte staan.![]()
. Dat meetrillen is overigens gelukkig niet het geval.Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid twee kruidenbakjes van de slagerij waarin ik ooit heb gewerkt. Deze heb ik vervolgens met zand gevuld en ze vormen een prima ondergrond voor mijn monitors.Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik ga eens kijken of daar wat aan de te doen is.

Origineel geplaatst door phochos
Hier een nieuwe foto van de W.A.H.-Studio vlak voor de opnamens voor de nieuwe cd "Micronoxe".
Phochos![]()

Origineel geplaatst door ruudvee
Mijn "studio" update.
Gelukkig niet meer op zolder met dat lastige schuine dak.

Origineel geplaatst door fuse
Op die plank is nog mooi ruimte voor een Virus tafelmodel.![]()

Het laagste punt is 0 en het hoogste punt is 28,5 centimeter. Dit zijn trouwens de 8030's.Origineel geplaatst door Roel
net alsof die mini genelecjes trillen
wel ideale standaardjes zo! tot hoe hoog of hoe laag gaan die speakers eigenlijk?