koekebakker
Olie op het vuur
Een computer hebben zonder midi is een misdaad. Onthoud dat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fijn kan het zijn hè, zonder PC muziek maken! Tenminste dat vind ik...Origineel geplaatst door MCBasje303
Dit is een misverstand, ik heb wel een computer maar geen midi aansluiting erop en gebruik hem nooit in combinatie met synthesizers. Alleen om op dit forum rond te hangen en nuttige dingen te horen(soms)

Origineel geplaatst door MCBasje303
Hoi, cool hoor. Ik ging vroeger altijd naar illegale feesten en daar hoorde je pill driver(geloof dat dat het was), doet het mij erg aan denken.
Maakt het uit of je rechtstreeks via de effecten naar de audio uit gaat of dat je via de audio uit weer naar de audio in gaat. Zo ja waarom
Zit er toch misschien aan te denken er 1 te kopen, is er eentje te koop hier in Amersfoort.
) Af en toe sta ik nog wel eens ergens in een loods ofzo (soms optreden), maar de feesten worden tegenwoordig vaak al afgelast voor het goed en wel begint..

Origineel geplaatst door MCBasje303
Niet erg overtuigend. Ook niet helemaal duidelijk of hij uit de Nord komt maar mocht dit zo zijn dan ren ik naar aanleiding van dit stukje niet naar de eerste de beste die er 1 te koop heeft.

Vermona is inderdaad gaaf! Maar ik vond het een groot nadeel dat als je de release van de kick opendraaide, de toonhoogte van de kick mee veranderde. En dan bedoel ik de "ramp" of "decay" van de kick, je kon niet echt een bas maken die in het begin dicht op elkaar zit, en dan lang uitklinkt.. Tja, snap je wat ik bedoel? Ik vond de clap uit de Vermona wel echtOrigineel geplaatst door elektrovolt
de Vermona is zeker gaaf, jammergenoeg heb ik de mijne weggedaan. als ik 'm nog een keer goedkoop tegenkom koop ik hem zeker weer.
![]()
!!Origineel geplaatst door Wout Blommers
Nou, er is best wel wat verschil, hoor.
Koekebakker, heb jij die geluiden nog als sysex?
Wout