Waldorf Is Back!

Enige reden om aan te nemen dat dit geen 1 april grap is ?

Ik zou er wel blij van worden...

1 april grappen horen leuk te zijn.

dit zou wel een hele zure zijn.....

YES! Hopen dat ze hele mooie nieuwe dingen gaan maken die ANALOOG zijn:D niet dat V.A. het net niet is ofzo....8o) Ook is het te hopen dat ze bijv updates maken voor iedereen die zo'n mooie Q heeft:)

Dit lijkt me echt geen 1 april grap.. hun website is al sinds een maand weer online... met de mededeling 'Coming Soon'.

Dus misschien toch nog een OS 3.0 met een PPG filter voor de uwaveXT??

Origineel geplaatst door ez`
Dit lijkt me echt geen 1 april grap.. hun website is al sinds een maand weer online... met de mededeling 'Coming Soon'.

Dus misschien toch nog een OS 3.0 met een PPG filter voor de uwaveXT??

Ik weet niet hoe lang je waldorf al kent, maar het 's' woord was ook al erg berucht voordat ze op de fles gingen. Tsja, het is ook een four letter word ;)

btw, dit is de Google vertaling van de tekst op hun site:

'WHALE VILLAGE IS BAKE!

Is it that? What is to at the rumors around the German Synthesizer
legend...?

Now, here some unspektakulaere facts are to provide for little light. Yes,
it does which in the Waldorfer Laendchen... the rights became by that whale
village SL, represented by Joachim Flor and Kurt Wangard, acquired. The new
whale village Music GmbH is in the establishment phase and Stefan Stenzel
and franc cutter as well as Michael of Garnier and Wilfried Eckl will enter.

Who is that now again?

Joachim Flor is the head and Macher the new whale village Music GmbH Joachim
was already in the establishment phase the whale villages Electronics on
board and contributed considerably to their success. Kurt (Lu) Wangard,
accompanied the whale village Electronics as Office manager by all heights
and depths and is completely wild to see lighting up the old battle ship in
the gloss of the modern times. Stefan Stenzel, Mastermind and former
director/conductor of the research and development department, as well as
the franc cutter, one of the initial members the whale villages Electronics,
responsibly for hardware and production management, engaged themselves also
during the dark days for the whale village municipality. Now the two
guarantors for continuity and innovation work again with commitment and high
pressure on new projects for the rope-fresh whale village Music. For fresh
wind provide Michael of Garnier and Wilfried Eckl, which throw their bundled
know-how for selling and marketing into the scale pan.

In the next weeks still further partners will on board come and the team
will complete, which was written ambitious goals on the flag.

Curiously? Well so!'

Walvissen dorp!! :dubbel:

Voor de nieuwsgierigen dan ook maar even de echte vertaling, want dat ziet er toch niet uit... :dubbel: (jammer trouwens dat er geen publicatiedatum staat bij de pagina)

Van de Waldorf-site
WALDORF IS BACK!

Is dat zo? Wat is dat toch met die geruchten over de Duitse synthesizer-legende...?

Nou, hier zullen een paar onspectaculaire feiten voor wat licht zorgen. Ja, er gebeurt wat in het Waldorf-landje... De rechten werden verkregen door Waldorf SL, behartigd door Joachim Flor en Kurt Wangard. De nieuwe Waldorf Music BV bevindt zich in de oprichtingsfase en Stefan Stenzel en Frank Scheider evenals Michael von Garnier en Wilfired Eckl zullen ook instappen.

Wie zijn dat dan ook alweer?

Joachim Flor is het hoofd en de ontwerper van de nieuwe Waldorf Music BV. Joachim was er al in de oprichtingsfase van Waldorf Electronics bij en zorgde voor een aanzienlijke bijdrage aan het succes daarvan. Kurt (Lu) Wangard leidde Waldorf Eletronics als office manager door alle pieken en dalen en is er erg enthousiast over, het oude slagschip weer te zien glanzen in deze nieuwe periode. Stefan Stenzel, mastermind en voormalig leider van de onderzoeks- en ontwikkelingsafdeling, evenals Frank Schneider, één van de oprichters van Waldorf Electronics, verantwoordelijk voor hardware- en productiemanagement, waren ook in de duistere dagen actief betrokken bij de Waldorf-community. Momenteel werken deze beide mannen, die garant staan voor continuïteit en innovatie, weer met engagement en hoge activiteit aan nieuwe projecten voor het kakelverse Waldorf Music. Voor een frisse wind zorgen Michael Garnier en Wilfried Eckl, die hun gebundelde know-how voor bedrijfsvoering en marketing in de strijd gooien.

Gedurende de komende weken zullen nog andere partners zich bij ons voegen en het team completeren, dat ambitieuze doelen op haar vandaal heeft staan.

Nieuwsgierig? Goed zo!

Zou je dan ook weer service krijgen als je net een van die Q+-en gekocht hebt bij Thomann?

Hopelijk wordt het weer wat!
Alleen vraag ik me af, Waldorf is niet voor niets op de fles gegaan, en nu gaan ze door met veel van de 'oude garde'. IJdele hoop of waanzin?

Duitsers hebben toch geen humor? :D dus een 1 april grap zal het niet zijn...

Keys heeft ook iets op de site staan. Ze hebben gekletst met een aantal van de nieuwe Waldorf crew. Er werd gesproken over nieuwe producten natuurlijk, maar ook over verbetering van de bestaande. Hmmmm....:)

(detail: op de site staan 3 betrokkenen op de foto met op de achtergrond o.a. de laatste uitgave van keys kagazine :) )

dit zal wel te gek zijn, welicht wordt er weer interresante gear ontwikkeld door deze hippe boyz. :)

:{ RackAttack XT ?!!

[droom-mode on] zucht... wat zou ik graag de voice expansion willen hebben voor mijn heerlijke zwarte xt [droom-mode off]

de foto's op keys en de waldorf site zijn anders wel precies hetzelfde. alleen hebben ze er bij keys een recentere achtergrond bij gefotoshopt. toch een beetje argwaan hier...

Back