De betere 1 april grap!

Origineel geplaatst door bijvlagenok
Met een Japans toetsenbord? :D ....haha goeie grap

Dat is juist handig al je software in het japans installeerd ;)

Re: Tb303

Re: Tb303

iemand heeft m verplaatst

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
dit is een foute grap .....

aangezien t morgen zondag is :Z

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=61149
Origineel geplaatst door Loki in de rubriek te koop aangeboden:
Wegens problemen met de deurwaarder verkoop ik mn TB303.
Hij mag voor 600 euro weg maar dan moet j m wel vanavond nog op halen.
Morgen staan ze namelijk voor de deur om mn troep in beslag te nemen dus dan heb ik liever cash op zak anders heb ik de rest van de maand niets meer. :stupid

Origineel geplaatst door bijvlagenok
Met een Japans toetsenbord? :D ....haha goeie grap

Okee, okee...........

2 april!!!

:D :D :D

Dat is al de 4e keer dat die gemeld wordt en bovendien beweerde Grooveron er al voor 100 euro mee vandoor te zijn.

..

..

ik vindt dat hele 1 april gedoe maar een slap zootje..maar wie ben ik?
:duivels:

Origineel geplaatst door FLechdrop
Dat is al de 4e keer dat die gemeld wordt en bovendien beweerde Grooveron er al voor 100 euro mee vandoor te zijn.

Nog maals het blijft goedkoop voor zoon ding.
En de verkoper had veel meer aan kunnen verdienen.

Origineel geplaatst door Havelock
Nog maals het blijft goedkoop voor zoon ding.
En de verkoper had veel meer aan kunnen verdienen.

Troep blijft troep ook al kost het 'maar' 100 euro.

Origineel geplaatst door Loki
8o) :dubbel:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loki

Slecht verhaal trouwens: geschreven als een sprookje en erg eenzijdig. Loki is de meest ingewikkelde figuur uit de Noordse mythologie en of-ie nou echt als een slechte kracht gezien moet worden is erg discutabel. Misschien eerder een soort non-morele (om a-moreel te vermijden) slimmerik (van wiens hulp de andere goden maar al te vaak gebruik maken).

Maar dat terzijde. :engel: :geslaagd: :D

twee jaar geleden heb ik een TB-303 voor 50 euro op 2ehands.nl gezet.
Een hoop paniekreacties en één persoon had zelfs -god weet hoe- mijn 06 nummer te pakken gekregen en belde me op.
Hij reageerde wel sportief toen ik vroeg wat de datum vandaag was :D.

-C-

Dit is trouwens wel de enige één april-grap die ik gezien heb (of dat over Waldorf moet er alsnog onder vallen). Waren er verder nog goede grappen dit jaar? (wat had het nieuws?)

Origineel geplaatst door Loki
Ik zou zeggen click op bewerk en pas het aan :)

Ik heb eraan gedacht, maar uit mijn hoofd zonder bron bij de hand gaat dat toch niet werken... (laat wel mooi het 'risico' van Wikipedia gebruiken zien trouwens)

moet trouwens bekennen dat die 909 adv. van mij is ...

heb er een email voor gebruikt, waarvan ik t adres zo gauw niet meer uit mn kop ken..
dus advertentie aanpassen wil niet meer ... al vond ik t eigenlijk ook wel goed zo .....
heb leuk binnen pretje gehad 8o)

paar jaar geleden toen de virus C nog 1200/1300 euro waard was 2e hands, had ik m voor een belachelijke prijs hier op SF marktplaats gezet ..... hoop reacties gehad.... ook een hoop mensen die niet doorhadden dat ik aant dollen was .
denk dat sommige er achteraf niet echt om konden lachen, ik heb ook express maar geen namen bekend gemaakt
maar mn hele inbox zat ongeveer vol waaronder bekende forum leden die serieus zo snel mogelijk wouden langs komen :D

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=27125

Back