welke muziek maken jullie

Stappie

Nieuwkomer
Hoi,

Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor muziek jullie eigenlijk maken. Ik maak thuis instrumentale rock met mijn gitaar. Maak eigen nummers met behulp van een drumcomputer en neem alles op met een Roland 1680.
Verder speel ik nog in een rockcoverband.
www.freaksss.be
Groetjes,

Stappie.

Instrumentale progrock, ook als ik eigenlijk wat anders in gedachte had (there's no way out...).

Momenteel helemaal niets trouwens, behalve af en toe wat toekomstloos gepluk aan een akoustische gitaar (ik moet dat ding eigenlijk smashen als ik hier weer wegga, dat zou wel bevredigend zijn :engel: ).

Crossover van jazz, soul, rock, pop, triphop.... Soms noemen ze het Indie Rock de ander keer Easy Listening en soms LoungeJazz

Ik weet het zelf ook niet in wat voor een hokje het past :kimono:

doorgaans maak ik minimalistische bossanova progressive hopcore jazzient-scapes met avant-garde rhythm 'n blues 'n pop 'n drum 'n face yardcore saus volgens het originele recept uit 1672, oldskool modderfokkerrr

musical-muziek (met het koor dat ik begeleid)
metal (in de rockopera waar ik mee bezig ben samen met een maat)
pop/rock/soul/disco/rock 'n roll (in de coverband waar ik in speel)
melodieuze synthmuziek (op mijn zolderstudiootje)

I :luv: music

:D

Tja .. van allesch. Van spacende soundscapes tot 4500 bpm noize. Als er maar laag in zit :D

Ik heb geen zin om alle stijlen, hokjes, genres, soorten, etc etc op te noemen, maar alles wat ik maak valt onder de noemer electronische muziek...

Origineel geplaatst door Deimos
Ik heb geen zin om alle stijlen, hokjes, genres, soorten, etc etc op te noemen, maar alles wat ik maak valt onder de noemer electronische muziek...

Wat een zelf-beperking!

Evenzo zeer divers. Ik speel toetsen met tien vingers dus veel polyfone synths hier, ook wel wat monofoon spul om te freaken en daar zit dan ook de tweedeling in de stijlen die ik bewandel. Moelijk om er een zelfklever op te leggen.

Back